Ik heb een abonnement met nieuwe telefoon afgesloten. Vandaag ging het in.
Via de website heb ik de superscherp geprijsde snelpakker A54 5G e-SIM besteld. Vandaag werd alles overgezet. Nu blijkt dat dit geen telefoon is die e-sim ondersteunt. Hele dag besteed aan uitzoeken hoe dit zat. Ik heb een screenshot gemaakt van de 'scherpe aanbieding'.
Met de telefoon van mijn zoon heb ik KPN kunnen bellen, dat kon ik niet zelf doen, want er was immers geen simkaart.
De man aan de telefoon zei me dat de e SIM waarschijnlijk kapot is. Huh?? kan dat? Ja, zei hij.
Na even wat gegevens van mij te zoeken, kwam er enigszins beschamend uit dat deze telefoon helemaal geen e SIM ondersteunt. Op mijn vraag waarom dat dan wel aangeboden wordt, zei hij: “tja, ik maak de website niet". Hij zat er ook wel mee, volgens mij. Nu ben ik natuurlijk wel boos en vind ik dit echt misleiding. Ik zou een andere telefoonkeuze hebben gemaakt als ik dit van te voren had geweten.
Nu zoek ik naar manieren om dit contract te ontbinden, omdat ik misleid ben. Natuurlijk zijn de twee weken retourrecht al om en zal het wel een gevecht worden.
Iemand die dit ook heeft meegemaakt?