Skip to main content

Hier hetzelfde probleem. Er zijn een aantal nummers/personen die mij niet horen als ik hen bel. We hebben (met de telefoonwinkel) alles geprobeerd en bleef een mysterie.

Na wisselen van SIM-kaart was het tijdelijk opgelost.

Mijn telefoon is inmiddels 3 x opgestuurd geweest naar OPPO. Kreeg vandaag bericht dat het een bekend probleem bij KPN is en dat dit eerder ook gespeeld heeft bij de Iphone11. 

Mocht van de telefoonwinkel mijn telefoon omruilen/inwisselen, maar moet ik bijbetalen, dat vind ik niet terecht. Zeker niet als het een bekend probleem bij de provider is.

Zojuist KPN klantenservice gebeld. Is nu een formulier aangemaakt en ik wordt binnen 3 dagen terug gebeld. Zal mij benieuwen wat er uit komt.

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Zojuist reactie gehad van KPN. Dit werkt:

Wij hebben een melding ontvangen dat u problemen ervaart met de audio.

Graag wil ik u vragen om op het Oppo toestel Volte (4G bellen) uit te schakelen.

U vindt dit onder instellingen/mobiel netwerk/SIM1/bellen via 4G/schakel dit uit.

 

Het probleem met de audio zal dan hopelijk verdwenen zijn.

Later dit jaar volgt er een oplossing hier voor, het Oppo toestel stuur een verkeer codec mee, wat dus problemen geeft met het 4G bellen.


Hi @Niels_B, jammer dat er echt iets aan de hand blijkt te zijn met het bellen via 4G met Oppo, maar wel fijn dat je een tijdelijke oplossing hebt gekregen. Hopelijk laat de definitieve oplossing niet lang op zich wachten!