Skip to main content
Beantwoord

eenmalig uitstel van betaling

• August 20, 2020
  • 7 reacties
  • 528 keer bekeken

Moet ik de incasso weigeren van deze maand als ik later wil betalen eenmalig?

Beste antwoord door PeterG

@Erik_ ze ontvangen het zowieso want het gaat automatisch af ?

Ben Erik niet maar dat klopt. KPN zal het gewoon (proberen) af te schrijven. Als dat lukt op deze datum is er niks aan de hand. Lukt dat niet dan pas kan je één maand uitstel krijgen.

De makkelijkste manier is om online een betaalafspraak te maken. Je kunt op deze manier de factuur maximaal een maand uitstellen. Dit kan via de link die Joep ook al geeft.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 20, 2020

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • August 20, 2020

Vooral niet de incasso weigeren/storneren, @Filip11. Dat start het achterstalligheidsproces en is best wat gedoe. De makkelijkste manier is om online een betaalafspraak te maken. Je kunt op deze manier de factuur maximaal een maand uitstellen. Dit kan via de link die Joep ook al geeft.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 20, 2020

@Erik_ Klopt alleen daar staat dat ze het bedrag moeten ontvangen voor dat ik het kan aan vragen ?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 20, 2020

@Erik_ 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 20, 2020

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • August 20, 2020

Ben Erik niet maar dat klopt. KPN zal het gewoon (proberen) af te schrijven. Als dat lukt op deze datum is er niks aan de hand. Lukt dat niet dan pas kan je één maand uitstel krijgen.

De makkelijkste manier is om online een betaalafspraak te maken. Je kunt op deze manier de factuur maximaal een maand uitstellen. Dit kan via de link die Joep ook al geeft.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • August 21, 2020

Wat Peter zegt, inderdaad. Betaling uitstellen kan pas nadat een incasso is misgegaan. Sorry dat ik dat niet eerder benoemde.