Skip to main content

Zojuist mijn factuur ontvangen, tot mijn verbazing staan er eenmalige kosten van 25 euro op,

ik heb via mijn kpn een Kids sim besteld, zie print screen, ik wens dan ook dat ik de 25 euro gecrediteerd krijg, nu wees de dame aan de telefoon mij erop dat in de bevestiging dit wel stond vermeld, deze heb ik ter goeder trouw niet gelezen daar ik besteld heb zoasl hieronder vermeld.

Hoop op een stukje coulance voor een trouwe klant.

 

Zojuist mijn factuur ontvangen, tot mijn verbazing staan er eenmalige kosten van 25 euro op,

ik heb via mijn kpn een Kids sim besteld, zie print screen, ik wens dan ook dat ik de 25 euro gecrediteerd krijg, nu wees de dame aan de telefoon mij erop dat in de bevestiging dit wel stond vermeld, deze heb ik ter goeder trouw niet gelezen daar ik besteld heb zoasl hieronder vermeld.

Hoop op een stukje coulance voor een trouwe klant.

 


Hoi @Vinoniko, welkom op het forum!
Dat is geen aangename verassing! Ik kijk graag even met je mee!

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Excuses, ik zie net dat je je gegevens al hebt ingevuld. Ik heb de aansluitkosten voor je vergoed. Dit wordt op de eerstvolgende factuur in mindering gebracht.