Skip to main content
Ik heb de eenmalige kosten voor het toestel met ideal betaald, maar in de order staat dat ik het aan de koerier moet betalen. Morgen wordt het toestel bezorgd. Wat nu?



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Hey Eyeopener, welkom! Goed dat je dit even navraagt. Je hebt al betaald, dus je hoeft dat niet ook nogmaals aan de koerier te doen. Maar, voor de zekerheid wil ik het wel even voor je nakijken. Vul je gegevens, inclusief 06-nummer waar het om gaat, in op je profiel, en laat hier weten als je dit gedaan hebt.
Ik heb de gegevens vermeld bij persoonlijke opmerkingen in mijn profiel. Is dus 2x voldaan, wat niet echt de bedoeling is.
Hallo @Eyeopener Ik neem 't even van collega @Erik_ over. Het is vanzelfsprekend niet de bedoeling dat je twee keer de eenmalige kosten betaalt. Ik ga dat zo snel mogelijk voor je recht laten zetten. Ik heb je een privébericht gestuurd. Wil je daar naar kijken?
Hallo @Eyeopener Je hebt het bedrag dus inderdaad dubbel betaald en gisteren is het teveel betaalde bedrag teruggestort. Ik ga er vanuit dat je het wellicht vandaag alweer terug hebt gekregen. Nogmaals mijn excuses voor de gang van zaken!

Reageer