Skip to main content
Beantwoord

Eerder contractvrij vanwege alle voorgaande ellende bij KPN

• June 18, 2025
  • 6 reacties
  • 151 keer bekeken

Na 2 jaar, sinds de overstap naaar tv plus(wat ons niet aangeboden had mogen worden vanwege het vreselijk trage internet bij ons) kan ik eindelijk overstappen naar een concurrent wat om bepaalde redenen niet eerder mogelijk was. Nu hebben we alles contractvrij op een kids sim na die over 4 maand pas vrij is. Na in afgelopen 2 jaar tig telefoontjes met kpn, monteurs die zijn langs geweest, klachten ingediend te hebben, en van kastje naar de muur gestuurd vind ik persoonlijk dat kpn een klant die zeker 20 jaar producten heeft afgenomen, als coulance op zijn minst het abonnemen kosteloos vrij kan geven. Willen ze ook de afkoopsom nog. Zo weet je waar je als consument staat… Voor service en garantie is kpn met vakantie!

zou fijn zijn als iemand van kpn alsnog eens zou willen kijken of ze niet iets kunnen regelen

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Berehappinda dit forum is geen helpdesk van KPN, maar een klanten voor klanten forum.

Wij als medeklant kunnen dus helaas niets voor je betekenen.

Je kunt met KPN contact opnemen via 0800 0402 tijdens kantooruren en 24/7 via X of Facebook of een terugbelafspraak inplannen, zie daarvoor onderstaande link:

Belafspraak maken

Succes.

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 18, 2025

Beste ​@Berehappinda dit forum is geen helpdesk van KPN, maar een klanten voor klanten forum.

Wij als medeklant kunnen dus helaas niets voor je betekenen.

Je kunt met KPN contact opnemen via 0800 0402 tijdens kantooruren en 24/7 via X of Facebook of een terugbelafspraak inplannen, zie daarvoor onderstaande link:

Belafspraak maken

Succes.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 18, 2025

Beste JanD,

Bedankt voor uw reactie. Ik begrijp het helemaal. Heb dat nummer tig keer gebeld, maar ik kom er met de mensen aan de andere kant van de lijn niet uit, zodoende. Zou graag eens een manager spreken, heeft u daar gegevens van?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 18, 2025

Beste ​@Berehappinda als bellen niet lukt de andere contact mogelijkheden proberen die ik ook noemde. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Berehappinda, welkom op onze community! Ik zie dat JanD al goed meedenkt. Ik weet niet of de klantenservice hierin iets voor je kan betekenen maar je kunt ze daarvoor telefonisch bereiken of met de andere opties die ​@JanD noemt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 19, 2025

Dag Thomas,

zoals aangegeven kom ik er met klantenservice, klachtenafdeling en andere niet uit.

Gister en vanochtend nog collega’s aan de telefoon gehad, maar krijg niks voor elkaar…

Ze proberen allen op zich wel mee te denken, maar niemand komt ter zake en handeld het af.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ah dat is jammer, sorry voor het ongemak!