Skip to main content

Beste,

Nu ondertussen 4x gebeld door een medewerker van KPN om een sim only abbo af te sluiten Voor mijn vrouw. In het 1e gesprek heeft meneer aangeven dat de aansluitkosten bij de 1e factuur betaald moesten worden maar daarna bij de 2e factuur gestorneerd werden. 
HELEMAAL GOED! 
Bij het afsluiten moest alleen mijn vrouw nog even ja zeggen , want abbo staat op haat naam, en ze was er helaas niet. Dus kon het even niet doorgaan. 
2e keer gebeld  Terwijl we al een afspraak hadden de volgende dag.

3e keer gebeld maar veel te laat. 12:30 afgesproken want dan zou mijn vrouw thuis zijn. Uiteindelijk om 15:00 uur gebeld, vrouw weg ……

4e keer gebeld en toen gaf de KPN medewerker aan dat de aansluitkosten toch betaald moesten worden want hij had oude informatie. Dat is toch wel heel erg raar! 
En dan te bedenken dat we al tv, internet, en een ander mobiel abbo hebben bij KPN. Bij het afsluiten van het 1e mobiel abbo, nov 2019, hoefde ik ook geen aansluitkosten betalen…… rara 
ik snap dat als je een nieuwe klant bent bij KPN dat er aansluitkosten betaald moeten worden maar wij zijn geen nieuwe klant, en ja het is maar een sim only met nummer behoud. 
 is dit een nieuwe manier van geld binnen halen ofzo? Want de sim kaart testen, nummer testen, inpakken en versturen was er altijd al en toen hoefde geen aansluitkosten betalen ……. 

 

alex 

 

Hoi @Alex1973! Gek dat je zulke tegenstrijdige communicatie kreeg bij het contact dat eerder plaats heeft gevonden. :confused: Voor elk nieuw abonnement dat bij ons wordt afgesloten worden momenteel aansluitkosten in rekening gebracht. Soms is er een actie waarbij er geen aansluitkosten in rekening gebracht worden, maar op dit moment zijn de aansluitkosten wel van toepassing. Ook als je al andere abonnementen bij ons hebt. Waarschijnlijk niet het antwoord wat je wilde lezen, maar wel de realiteit. 


Reageer