Skip to main content

Hallo,

afgelopen zaterdag een nieuwe telefoon gekocht omdat die van mij niks meer deed.

ik had een e-sim die kon ik dus niet meer overzetten. Ze hebben mij zaterdag een simkaart opgestuud en zeiden hij komt maandag binnen. Het is nu woensdag heb nogsteeds geen simkaart, ook kan ik niet werken zonder simkaart dus zit nu al dag 3 met verlof omdat mijn simkaart er nogsteeds niet is.

 

ik kan dus ook niet bellen naar kpn en die chat krijg je geen medewerkers aan dus ik zie geen uitweg!!

wil graag geholpen worden.

 

mvg

nicolle 

Hoi @Verlengennn 

Welkom op het Forum van KPN

Het beste kun je vanmiddag of morgen even langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt gaan.
Daar kunnen ze je direct helpen met een fysieke simkaart, maar ook met het activeren van een esim op je nieuwe telefoon.
Waarna je al bellend de KPN Winkel verlaat!

De fysieke simkaart die ze zaterdag hebben opgestuurd via PostNL, kan eventueel zijn zoekgeraakt tijdens het post sorteren bij PostNL of er is een vertraging in jouw omgeving.
Op maandag bezorgd PostNL geen brievenbus post, waardoor die informatie die je hebt gekregen dus niet klopt.

Nu zit je er al 3 dagen op te wachten, en neem je daar zelfs verlof voor op.
Om dit niet nog langer te laten duren voor je, geef ik je het advies om vanmiddag of morgen langs een KPN Winkel te gaan, dan is het binnen 10 minuten voor je opgelost.
Neem wel een geldige legitimatie bewijs mee, want daar wordt om gevraagd!