Beste mensen.
Ik zit al langere tijd bij KPN, heb eigenlijk alles van KPN TV, internet, bellen en 3 maal mobiel. 1 van de abonnementen op mijn naam is een Iphone, bekend probleem met deze dingen is dat er al vanaf mei geen of alleen zeer slecht internet mobiel internet beschikbaar is. Tot nu wordt mijn zoon met deze Iphone van het kastje naar de muur gestuurd met zijn klachten. Verder dan wat vervelend is dat en dat soort meelevend geneuzel komt er niet. Als je eigenlijk al iemand te pakken krijgt en niet door een chatbot wordt afgescheept(pfff wat haat ik die chatbots)
Veel van de leuke dealtjes zijn helaas weg gevallen van gratis extra's zoals Spotify en dergelijke.
Ik ben nu bij Odido aan het kijken en daar zit een leuk pakket bij waar ik wel wat mee kan, in ieder geval de mobiel abonnementen hebben wat voordelen qua snelheid en extra's die je dan gratis bij je TV abonnement kan kiezen en voor wat minder geld, ben nu iedere maand 195 kwijt, bij Odido 175 plus een korting van 350€ . Ik zie echter behoorlijke horror reviews over Odido, heeft iemand daar ervaring mee?