Skip to main content

Beste mensen.

Ik zit al langere tijd bij KPN, heb eigenlijk alles van KPN TV, internet, bellen en 3 maal mobiel. 1 van de abonnementen op mijn naam is een Iphone, bekend probleem met deze dingen is dat er al vanaf mei geen of alleen zeer slecht internet mobiel internet beschikbaar is. Tot nu wordt mijn zoon met deze Iphone van het kastje naar de muur gestuurd met zijn klachten.  Verder dan wat vervelend is dat en dat soort meelevend geneuzel komt er niet. Als je eigenlijk al iemand te pakken krijgt en niet door een chatbot wordt afgescheept(pfff wat haat ik die chatbots)

Veel van de leuke dealtjes zijn helaas weg gevallen van gratis extra's zoals Spotify en dergelijke.

Ik ben nu bij Odido aan het kijken en daar zit een leuk pakket bij waar ik wel wat mee kan, in ieder geval de mobiel abonnementen hebben wat voordelen qua snelheid en extra's die je dan gratis bij je TV abonnement kan kiezen en voor wat minder geld, ben nu iedere maand 195 kwijt, bij Odido 175 plus een korting van 350€ . Ik zie echter behoorlijke horror reviews over Odido, heeft iemand daar ervaring mee?

Ik wacht al meer dan 3 maanden op een oplossing. Maar ik weiger om over te stappen. Ze moeten eerst mijn iPhone 11 probleem oplossen. En dat zou jij ook moeten doen. Het is maar makkelijk. Je betaalt ergens voor en je krijgt het niet geleverd. Je maakt het kpn te makkelijk.

Ik verwacht eigenlijk geen oplossing meer van KPN, laat staan een tegemoetkoming in de voor niets betaalde abonnement kosten. Voor nieuwe kanten lopen ze poten onder hun lijf vandaan, maar een oplossing voor bestaande klanten blijft ver weg. Op een standaard reactie van wat vervelend, we doen ons best 

Dit was bij mij hun laatste reactie 🫣

Hoi @Richard 033, welkom op onze community. Allereerst is het natuurlijk ontzettend vervelend je toestel niet/amper te kunnen gebruiken. Als je hier nog geen ticket voor hebt lopen wil ik je echt vragen nog even met ons te bellen op 0800-0402 of even langs een winkel te gaan. We kijken dan naar een passende oplossing.

Ja Thomas, het is inderdaad ontzettend vervelend dat ik 32€ per maand betaal er er geen service voor krijg, maar het afschrijven lukt blijkbaar wel. Mijn zoon heeft hiervoor al een melding/ticket aangemaakt en kreeg vandaag een bericht zoals Mr. TM hierboven heeft neergezet. Maar dan met datum 17 oktober dat het wat langer gaar duren.

Dit geneuzel duurt al vanaf mei, 5 maanden! maal 32€ is serieus geld voor geen enkele service. Dus @Thomas van KPN waarom zou ik 0800-0402 bellen? Kan je mij 1 goede reden geven om weer afgescheept te worden met een kul verhaal?

Ze sturen een sms met binnen 10 werkdagen krijg je info en dan hoor je ook niks. Kijk maar naar de datum weer 10 dagen voor niks gewacht 🥱

Over elke provider zijn horrorverhalen te lezen, @Richard 033 . Kijk maar eens rond in deze community. 

Gelukkig is m’n iPhone 12 geschikt voor duo-sim en heb, naast het mobiele abonnement van kpn, een goedkoop sim-only abonnement bij Odido. En daar waar kpn het laat afweten en dat alleen maar ontzettend vervelend vind (of beweert dat mijn telefoon defect is), met Odido overal en altijd bereik.

In januari lopen zowel mijn thuis- als mobiele abonnement af en dan ben ik weg bij kpn en ga naar Odido. De horrorverhalen ten spijt: ik ken ook mensen die uiterst tevreden met Odido zijn en kpn de knudde provider nederland vinden.

Ik kan er inhoudelijk niet veel meer over zeggen @Richard 033, als er een ticket loopt wordt er nog contact met je opgenomen voor een passende oplossing. Helaas gaat hier wat langer overheen

Ondertussen een nieuw contract afgesloten bij Odido per half november, nu maar hopen dat alles goed gaat. 

Na contact met KPN zoals verwacht geen oplossing of enige tegemoetkoming in dit verhaal, enige wat de medewerker kon aangeven dat het nog twee tot drie weken kon duren. En daar heb ik geen vertrouwen.

Ondertussen een nieuw contract afgesloten bij Odido per half november, nu maar hopen dat alles goed gaat. 

Na contact met KPN zoals verwacht geen oplossing of enige tegemoetkoming in dit verhaal, enige wat de medewerker kon aangeven dat het nog twee tot drie weken kon duren. En daar heb ik geen vertrouwen.

Dit verhaal verkondigen ze al maanden. Elke keer weer wat extra dagen of zelfs weken geduld. Ze kunnen geen indicatie geven, dus allemaal loze beloftes.

Ik weet naar aanleiding van mijn laatste klacht dat ik gewoon weer moet wachten… 👎

Ze zouden de afdeling incasso op dit probleem moeten zetten, bij het innen van je geld hebben ze nooit problemen😁. Ik denk dat het probleem dan snel opgelost is, van de klantenservice hoef je het niet te hebben.

Reageer