Skip to main content

Exact de instructie gevolgd maarrrr,

kom naar invoeren wachtwoord niet verder.. blijft hangen..

En nu doet jouw "oude" simkaart het zeker ook niet meer?


Oude simwerkt nog gelukkig…

laat ze eerst maar even een technische slag maken om het betrouwbaarder tekrijgen..


Welkom op ons Forum @Lexphone. Als je de stappen volgt uit dit verzameltopic voor de e-sim, dan krijg je dus deze melding? Zowel via de app als via de browser (op verschillende apparaten)? 


Dezelfde problemen als iedereen. E-sim geeft melding “Oeps!” en daarna weggeklikt en inderdaad simkaart werkt niet en e-sim ook niet. Vervolgens in winkel nieuwe simkaart geregeld en opnieuw geregistreerd. Hierbij had ik wel internet, maar was ik uiteindelijk dus niet bereikbaar om te bellen. Dit stond nog op mijn oude sim. Ik kreeg hier weer de melding met “Oeps”  en vervolgens moest ik aangeven bij instellingen - mobiel netwerk neem contacten over. Dan werkt het dus beter.

 

Blijkbaar had ik nog iets niet goed gedaan dus opnieuw e-sim aangevraagd en toen weer “Oeps” gekregen. Vervolgens de melding gekregen opnieuw opstarten en toen moest ik bij mobiel netwerk “ contacten bijwerken” en het werkt! Geduld is een schone zaak:). 


Makkelijk is anders @nhenrich. Fijn dat het uiteindelijk toch gelukt is! 


Reageer