Skip to main content

Ik zou worden overgezet met e sim naar kpn. Heb sim volgens mail geactiveerd. Heb een tweede mail over downloaden esim maar werkt niet in mijn account kent men nog steeds mijn mobiele nummer niet. Ik kan jullie nu ook niet bellen voor hulp. HELP

 

Hoi @Ton73 

Welkom op de community van KPN.

Vervelend dat het downloaden en activeren van de Esim niet wilt lukken.
Gelukkig heeft KPN een speciale pagina ingericht waar je stap-voor-stap wordt uitgelegd hoe je dit moet doen, inclusief veel gestelde vragen.

Klik op de volgende link, en je komt direct op deze pagina: Esim Aanvragen, Downloaden en Activeren

Wil je graag persoonlijke hulp, dan kun je altijd even bellen met de klantenservice van KPN.

Telefoonnummers:

  • 0800-0402 (Vanaf elke telefoon)
  • 1200 (Vanaf een KPN Mobiele aansluiting)

Klantenservice is bereikbaar:

  • Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag Gesloten

 


Het werkt voor geen meter. Moest met telefoon van schoondochter met KPN KLANTENSERVICE. Bellen.

eigen telefoon kon niet meer(KPN MAAK COMMUNICEREN VIA WIFI ZONDER GEBRUIK SOCIAL MEDIA MOGELIJK BIJ OMZETTING MET NUMMERBEHOUD!!!!)

klantenservice kon mij niet helpen met e sim. Kon fysieke simkaart sturen.  Of ik kon daarvoor naar winkel. In winkel geholpen waar men mij fysieke simkaart gaf en met mijn oude nummer. De mededeling van hen was dat esim bij KPN veel problemen geeft. Ze krijgen dit soort shit regelmatig.

KPN. INTRODUCEER GEEN VOOR JEZELF NIEUWE DINGEN ALS JE NIET ZEKER WEET DAT HET OOK WERKT.

DIT WAS VOOR MIJ HET TWEEDE PROBLEEM MET KPN NA VORIGE WEEK EEN FOUTE INSTRUCTIE IN DE EMAIL MET HET INSTALLEREN VAN ZIGGO SPORT TOTAAL OP DE IPAD.

Ik ben dus niet tevreden.

ik denk dat Michiel een kpn medewerker is die niet van fouten wil leren en dus niet wil verbeteren.

 


Hoi @Ton73 

Om te beginnen ben ik géén medewerker in dienst van KPN, maar net zoals jezelf een klant van KPN die andere klanten helpt op de community.
In het verleden heb ik wel werkzaam geweest bij KPN, dus het is wel een oud werkgever van mij.

Daarnaast kan ik niets verbeteren bij KPN, omdat ik niet meer werkzaam ben bij KPN, en van mijn fouten heb tot op heden altijd geleerd, maar die staan wel volledig buiten KPN.

Zelf heb ik al lange tijd een Esim in mijn iPhone 14 Pro Max, en die werkt probleemloos.
Ook het downloaden vanuit de Mijn KPN app ging zonder problemen bij mij, net zoals het activeren daarvan.
Daarnaast zijn er nog honderden KPN klanten die een KPN Esim probleemloos gebruiken in hun smartphone, want de Esim bestaat inmiddels al enkele jaren en is dus niet echt nieuw meer.

Alleen had jij toevallig de pech, dat het bij jouw niet lukte, en dat is uiteraard vervelend.
Maar zoals ik uit je reactie kan opmaken, ben je inmiddels geholpen aan een fysieke simkaart in een KPN winkel, en kun je dus bellen en internetten.


Nou dan heb ik in 1 week wel vaak pech dat iets niet werkt..

wat mij irriteert is dat ik nu aan het communiceren ben met allerlei mensen maar niet met KPN.

MAAR GOED DAT HOORT BIJ COMMODITIES. DE KLANT IS NIET BELANGRIJK, WANT JE KAN HET OVERAL KOPEN EN KWALITEIT MAAKT NIETS UIT EN ONDERZOEKEN WAT WE FOUT DOEN, DAARVAN LEREN EN VERBETEREN IS NIET BELANGRIJK. VERBERG JE GEWOON ACHTER EEN ONNEEMBARE MUUR. WAAR BLIJFT KPN OM TE REAGEREN EN HET DAN NIET GOED TE PRATEN MAAR OM UIT TE ZOEKEN WAAROM IK DAN PECH HAD EN MIJ TE INFORMEREN.


Hoi @Ton73 

Op de community van KPN, helpen klanten andere klanten, wat ook duidelijk staat vermeld in Community Voorwaarden:

 

Deelnemen aan het de KPN Community

Op de KPN Community ontmoet je (ervarings)deskundigen met veel kennis van de meest uiteenlopende KPN-onderwerpen. Dit zijn in de eerste plaats géén medewerkers van KPN, maar klanten. Op de KPN Community lees je door gebruikers geplaatste berichten, over uiteenlopende en aan KPN-gerelateerde onderwerpen. De KPN community heeft een grote schat aan kennis en ervaring en deelt dit graag met jou.

 

Er zijn wel moderators (medewerkers van KPN) die de boel in de gaten houden, en ook bijspringen waar dat nodig is, en dat gebeurd ook op volgorde van binnenkomst.
Dat kan in sommige gevallen enkele dagen duren.

Wil je graag persoonlijk contact met een fysieke medewerker van KPN, dan kun je altijd even langs gaan bij een KPN Winkel bij jouw in de buurt, of door even te bellen met de klantenservice.

Als slot worden hoofdletters gezien als schreeuwen, dus graag in kleine letter schrijven, want een moderator kan je daar een waarschuwing voor geven.


Ik ben op zoek naar een reactie van KPN MANAGEMENT.

Blijkbaar is deze community om enigszins te communiceren met KPN.

IK zoek geen medewerker maar naar iemand van KPN die als die dat wil ook iets kan veranderen.

Het probleem tegenwoordig is dat dat enorm moeilijk is. Iedereen verbergt zich achter een muur.

Klantenservice kon mij niet hekpen. Ik verwacht dat al die telefoongesprekken ook werkelijk worden gebruikt om te verbeteren!!!!


Met andere woorden, ik wil niet geholpen worden door andere klanten, lekker makkelijk, maar door KPN. MET KPN heb ik een contract.

 


Ik ben benieuwd of er ook echt op mijn probleem gereageerd wordt door KPN. Ik zou het dan op prijs stellen persoonlijk benaderd te worden.

ik neem aan dat KPN weet wie ik ben.

Goedenavond 


@Ton73 e-sim maakt heel vaak problemen. Ga morgen naar een KPN winkel en vraag naar een fysieke simkaart, ze kunnen gelijk jouw nummer erop activeren. Thuis kan je jouw esim activeren, maar de simkaart moet je eerst in jouw telefoon (een ander telefoon mag ook) doen.


Hoi @Ton73 .  Hierbij een reactie van een KPN medewerker.  

Dit forum is - zoals al door een aantal mensen aangegeven - voornamelijk bedoelt om klanten en geïnteresseerden met elkaar in gesprek te laten gaan.  Dat zorgt voor betrokkenheid en lost veel algemene issues op. 

Dit forum is NIET bedoelt om individuele kwesties op te pakken. Wij zijn een kleine groep moderators en onze hoofdtaak is het in goede banen leiden van de discussie.  We krijgen dagelijks honderden topics binnen en gaan dus in de regel niet één op één issues oplossen. Daar zijn veel andere kanalen voor. 

Je kunt op verschillende manier in contact komen met KPN als je een individueel probleem hebt: 

 

Facebook → https://www.facebook.com/kpn/?locale=nl_NL

Twitter / X → https://x.com/kpn?lang=en

Winkel → https://www.kpn.com/w3/vind-een-winkel/

of telefonisch → 0800 0402

 

 

 


Reageer