Skip to main content
Antwoord

Esim kan niet worden geactiveerd binnen mijn account

• September 16, 2025
  • 6 reacties
  • 59 keer bekeken

Mike Pluijmen
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Hallo,

Ik ben overgegaan naar kpn met een eSIM, helaas kan ik het mobiele abonnement en de eSIM niet vinden in mijn kpn account.

Als ik mijn abonnement wil koppelen krijg ik de foutmelding dat er iets mis is gegaan en gebeurt er verder niets.

De chat AI geeft aan dat ik moet bellen, maar ik heb geen mobiel netwerk omdat ik dus geen werkende (e)simkaart heb op het moment.

Hoe kan ik dit oplossen, de klantenservice aan de telefoon gaf mij ook aan dat ik dit zelf moet doen via mijn account, maar daar kom ik dus ook niet verder.

Thanksss alvast en groeten

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Mike Pluijmen ,

Ik begrijp dat dit om een heel nieuw abonnement gaat. Het lastige is dan dat de voorzieningen van MijnKPN pas na ongeveer twee werkdagen allemaal werken. Even geduld dus nog voor het koppelen van jouw abonnement in MijnKPN. 

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 16, 2025

Hallo ​@Mike Pluijmen ,

Ik begrijp dat dit om een heel nieuw abonnement gaat. Het lastige is dan dat de voorzieningen van MijnKPN pas na ongeveer twee werkdagen allemaal werken. Even geduld dus nog voor het koppelen van jouw abonnement in MijnKPN. 

Mike Pluijmen
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 17, 2025

Hallo ​@Mike Pluijmen ,

Ahh okayy, bedankt voor het antwoord.

Het zou de 15de in gaan, dus dan zou het (na) vandaag terug te vinden moeten zijn. Dan wacht ik dat nog even af! Mocht het morgen niet terug te vinden zijn, raadt u dan aan om naar een kpn winkel te gaan?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 17, 2025

Je kunt inderdaad altijd langs gaan bij een KPN-winkel, maar ik verwacht dat het jou morgen wel gaat lukken via MijnKPN. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • September 18, 2025

Hi ​@Mike Pluijmen en welkom bij de KPN Community. Bedankt ook dat je voor ons als je provider gekozen hebt! 😄

Is het inmiddels wel gelukt om de e-sim te activeren? Ik ben benieuwd. 

Mike Pluijmen
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 19, 2025

Hiii

thanks voor de hulp. Het is inmiddels opgelost!

ik ben langs de kpnwinkel gegaan en de medewerker daar had binnen 5 minuten alles in orde gekregen.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • September 19, 2025

Fijn, dat lees ik graag! Bedankt voor het laten weten. 😄 Heel veel plezier met je abonnement en maak hier gerust weer een topic aan als je nog eens ergens vragen over hebt!