Skip to main content

Ik heb per abuis een extra 1 GB bundel besteld, kan deze nog geannuleerd worden?

Een geactiveerde bundel kan je niet annuleren. Ook KPN medewerkers kunnen dat niet. Alleen als de bundel ongebruikt is verlopen na 31 dagen kan het aanschafbedrag worden teruggeboekt.

Vul alvast jouw forumprofiel in en zet ter verificatie de laatste drie cijfers van je IBAN bij “Persoonlijke opmerkingen”, dan kan een KPN moderator meekijken. De gegevens in het profiel zijn alleen te zien door jou en KPN medewerkers.


Hoi @Meisje uit Krimpen, welkom hier. 

Wat balen dat je per abuis een extra bundel hebt gekocht. Ik zie dat deze de 24e is ingegaan. Deze loopt de 24e van volgende maand af. Dus tot dan is die nog te gebruiken. 


We hebben een extra bundel aangevraagd, omdat we niet zagen dat deze al verwerkt was hebben we het nogmaals gedaan.

Nu zitten we met twee bundels, terwijl we aan 1 voor 5 dagen genoeg hadden.

Teleurstellend van KPN dat je dit niet ongedaan kunt maken.

Groeten,

Gert


Hallo @GB77 en @Bart_Z ik heb eens gelezen dat bundels die nog niet ingegaan zijn, gecrediteerd kunnen worden.

Klopt dat nog, of is het beleid gewijzigd.

 


Hi @GB77! Je reageert nu in een topic van iemand anders. In de toekomst is het handiger een eigen topic aan te maken. In dit geval kan ik je gewoon hier verder helpen. 

Als de bundel helemaal niet is gebruikt, en beide bundels ongeveer tegelijk zijn aangevraagd kan ik de dubbele bundel voor je vergoeden. 

Laat nog in je profiel weten om welk nummer het gaat. En laat weten welke bundel je hebt aangeschaft. Geef hier aan wanneer je dit gedaan hebt. En ik kijk het voor je na. 


Hallo @Bram_ ,

Dank voor je snelle reactie, omdat ik hetzelfde probleem had dacht ik dat handig was. Ik zal in de toekomst een nieuw bericht maken.

het 06-nummer staat in mijn profiel (*929).

alvast bedankt en groeten,

Gert