Skip to main content

1 van de KPN gebruikers zit op dit moment in Mexico,  vanuit “mijn KPN”ben ik ingelooged in het account ,  daar zie ik uiteraard de o6 nr's staan en selecteer ik vervolgens het nummer . dan ga ik naar extra bundels toevoegen-buiten EU-extra belminuten/data bundel toevoegen - en dan verschijnt "klik op onderstaande button of stuur een SMS naar 1266.   Bij het drukken op de button gebeurd er niets. 

Op verschillende pc's geprobeerd, ook via de mijn kpn app op mijn mobile

Wat gaat er fout?     en het lukt de gebruiker niet om vanuit mexico een sms te sturen naar 1266?

 

Wel nog via 1 van de kpn mobile toestellen ingelogged op mijn kpn en vanuit hier het juiste 06 nr aangeklikt en een belbundel geactiveerd via de sms… zoals beschreven op de site, met als resultaat dat er nu op dat kpn nr een extra mexico databundel staat???

 

Toestel in mexico is een iphone 8,  via dit toestel is in nederland nog een buiten eu bundel via sms geactiveerd met 1266 onlangs.

Wie kan mij helpen? 

Hallo @ChrisMobile ,

Via de app kom je op sms met reeds vooringevulde code. Dat is het '’gemak'’ van de app. Feitelijk kan het alleen via sms.

Waarom lukt dat niet?


Hallo @ChrisMobile ,

Via de app kom je op sms met reeds vooringevulde code. Dat is het '’gemak'’ van de app. Feitelijk kan het alleen via sms.

Waarom lukt dat niet?

Omdat dat toestel in Mexico is. En die sms nooit overkomt vanuit dat land...


het lukt ook niet vanuit de windows pc , mijn kpn app, dan 06 selecteren en vervolgens naar de belbundles ...aanklikken lukt niet/werkt niet 

 

en als de gebruiker een sms gaat versturen vanuit mexio - is het dan naar 1266?   of ?  

 

dank alvast


Ok.  En hoe kan de gebruiker die op dit moment in Mexico is de buiten eu bundle aanzetten. De eerste die in nl was aangezet is inmiddels verlopen 


Kan een kpn medewerker deze aanzetten,? Vreemde service is het. Lijkt mij dat de gebruiker vanuit de mijnkpn app in Mexico dit eenvoudig moet kunnen activeren? 


Hi.  Iemand nog een 💡?


Zelfde probleem hier in San Diego.

Moet eerst het netwerk al naar Verizon omzetten om uberhaupt iets van SMSen binnen te krijgen.
Want AT&T doet het echt niet, t-Mobile ook niet.

By Verizon kreeg ik wel de melding binnen dat je een SUPERDEAL aan moet zetten.

'k kan SMSen sturen wat ik wil, maar elke keer krijg ik:
Helaar kunnen we geen Super Voordeellanden buiten de EU verwerken,
Probeer het later nog een keer.
Totdat dadelijk de bundel op 60 euro zit, en kun je niet eens een SMS sturen.

En ondertussen maar niet eens fatsoenlijk kunnen netwerken...


Goedemorgen.  Suggestie?  Naar welk nr dien ik een sms te sturen vanuit Mexico.  1266 werkt niet. Groet 


Het zou in het buitenland ook “gewoon” 1266 moeten zijn. Alleen dat werkt niet op elk buitenlands netwerk is mijn ervaring. Meestal is het een kwestie van een paar verschillende lokale netwerken proberen tot je er 1 vindt die het doet.

 

 


Kijk of je 1200 kunt bellen.

Dat is de KPN service desk, en laat het ze daar aanzetten.

volgens mij gratis, of max 1 minuut, wat ik op mijn bijzondere kosten kan zien
 

 


We gaan het proberen. Dank all


Hoi @ChrisMobile, welkom bij ons op het forum. De suggestie om ons te bellen is het snelste inderdaad, mocht het via 1200 niet lukken om ons te bereiken kan je het ook proberen met +31 6 1200 1200. Is het daar inmiddels gelukt?

 


Goedemorgen.  Meerdere malen contact opgenomen met +31612001200.  Laaaaaaang in de wacht gezet , eerste keer door esmerelda .Zonder mijn vraag gehoord te hebben ging ze het uitzoeken??? Na 5 min heb ik de verbinding maar zelf verbroken. Ik hoop dat dit gesprek voor ‘service/klant gericht ‘ doeleinden is opgenomen. Slecht….Iris heeft mij uitstekend geholpen.  Conclusie-je kan niet remote een bundel toevoegen bij een ander 06 nr. De gebruiker dient dit zelf te doen  Ook al lukt het niet.  Groet 


Het ging hier helemaal soepel dus, dat is jammer. Uiteindelijk is het wel duidelijk geworden dus, gelukkig. Je hebt nu de juiste bundel gekregen begrijp ik en je kunt weer vooruit.


Dag Jasper.  
 

je bedoeld waarschijnlijk ‘het ging hier niet soepel ‘   Gaat erom dat het NIET kan worden aangezet op je pc ,klik op de button werkt niet en zodra je dit via de mymobile kpn gaat doen ,vervolgens het 06 nr selecteert kun je alleen op de ‘stuur sms’ button drukken,maar dan wordt de bundel niet toegevoegd bij het zojuist geselecteerde nr maar bij je nr waarmee je het doet.  Het is handmatig gecorrigeerd door Iris.  
 

groet