Skip to main content

Inruilwaarde vrij snel gestort door ReCommerce, maar nu de grap: ze betalen de extra ‘bonus’ niet uit want KPN heeft het nog niet gevalideerd. 

Aan alle topics hier te lezen van voorgaande (!) jaren, is dit niet iets onbekends.. 

HEEL slecht en ben hier ook echt niet over te spreken! Wat gaan jullie hier aan doen KPN? Ik heb recommerce ondertussen al meerdere malen gemaild, maar ze blijven bij het stukje dat KPN nog niet heeft gevalideerd. 

graag een oplossing hiervoor! En misschien in het vervolg dit beter afhandelen voor klanten, want ik heb wel nu een nieuwe iphone aangeschaft vanwege deze actie! Daarbij gebeurt dit dus elke keer als jullie deze actie hebben, erg misleidend en niet heel klantgericht vind ik!!! 

Goedemorgen @Cathy1989 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Het beste advies dat ik je vanaf hier kan geven is om dit formulier in te vullen. Geef hierin aan dat de extra bonus nog niet is uitbetaald en dan zal Recommerce dit verder oppakken. Ik snap dat je hier niet echt over te spreken bent en had ook graag een soepelere afhandeling gezien. Helaas heb ik verder geen zicht op dit proces omdat KPN dit heeft uitbesteed aan Recommerce. 

Ik ervaar dezelfde problemen met Recommerce. Wacht al sinds 11 september op validatie. Volgens Recommerce ligt de validatie bij KPN (tragisch contact trouwens met Recommerce). Volgens KPN bij Recommerce. Lekker klantvriendelijk. Puntje bij paaltje: nog steeds geen 200 euro en contact onmogelijk. Pak eens wat verantwoordelijkheid zeg. Dramatisch.

Jullie hierover gebeld. Zou terug gebeld worden. Natuurlijk ook niet gebeurd.

Hoi @Wouter Lucassen, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Natuurlijk niet de bedoeling dat je het gevoel krijgt dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd, daar wordt niemand blij van. Daarom ook voor jou het advies om dit formulier in te vullen.

Reageer