Skip to main content
Vraag

Extra databundel aanvragen voor Unlimited abonnement lukt niet

• May 3, 2025
  • 3 reacties
  • 22 keer bekeken

Kan geen databundels bijkopen voot een unlimited abbonement.

Krijg steeds sorry er is iets misgegaan. Probeer het later weer. En dit nu al 3 uur lang

Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@John123456789Ā welkom op de KPN Community. Ik kwam je topic tegen en ik was even benieuwd of het nu toch gelukt is. Ik heb verder geen signalen dat er problemen spelen rond het aanvragen van de extra bundels. Het kan even een kortstondige storing zijn geweest. Als ik met mijn eigen KPN Unlimited nu een bundel aanvraag dan werkt dat gewoon.Ā 

Mocht er toch nog wat spelen laat het dan even weten!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 7, 2025

Hallo Remco

Ik bergreep van klantenservice dat er veel gelijke klachten waren, en dat dit een technisch probleem was.

InĀ  het weekend en de feestdagĀ  dus geen bundels kunnen bijkopen, sinds gisteren werkt het weer.

De 100 GB die de klantenservice mij wilde geven, werkte helaas ook niet, met als gevolg dat ik een aantal programma's niet heb kunnen bekijken dit afgelopen lange weekend.

Dit probleem doet zich ook vaak voor tussen 23.00 en 00.00 , en is dan na 00.00 weer opgelost.

maar voor deze situatie kan ik dus eerder bundels "ā€bijkopen"’

Ā 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Wat lastig John, gelukkig werkt het dan nu wel weer. Mocht er toch nog wat zijn laat het dan weten!