Skip to main content
Antwoord

Extra inruilbonus Recommerce van €100 is al meerdere malen afgewezen.

• November 7, 2025
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb nu exact hetzelfde probleem. 
iphone 17 pro besteld, mijn 14 pro teruggestuurd naar Recommerce ter beoordeling voor de inruilbonus. Hier zijn ze momenteel mee bezig. 
maar de extra inruilbonus van €100 is al meerdere malen afgewezen. 

Heel vreemd en frustrerend. 

mark

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Marky Mark. Welkom op de KPN Community! Er is voor je vraag toch een eigen topic aangemaakt, omdat jouw verhaal wel iets lijkt te verschillen ten opzichte van het topic waar je je bericht eerst hebt geplaatst. 

Jij hebt het erover dat je inruilbonus is afgewezen. Dat is vreemd en knap frustrerend als je hiervoor wel in aanmerking hoort te komen. Als het goed is wordt je wel geïnformeerd door Recommerce waarom het is afgewezen. Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat je niet de juiste aankoopbon stuurt en dan voldoe je niet aan de voorwaarden. Kun je eens laten zien wat Recommerce als antwoord stuurt op jouw bonusaanvraag? Je kunt dan persoonlijke informatie weglaten/doorstrepen waar een ander niets mee hoeft. 

Ik hoor graag van je!

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 10, 2025

Hoi ​@Marky Mark. Welkom op de KPN Community! Er is voor je vraag toch een eigen topic aangemaakt, omdat jouw verhaal wel iets lijkt te verschillen ten opzichte van het topic waar je je bericht eerst hebt geplaatst. 

Jij hebt het erover dat je inruilbonus is afgewezen. Dat is vreemd en knap frustrerend als je hiervoor wel in aanmerking hoort te komen. Als het goed is wordt je wel geïnformeerd door Recommerce waarom het is afgewezen. Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat je niet de juiste aankoopbon stuurt en dan voldoe je niet aan de voorwaarden. Kun je eens laten zien wat Recommerce als antwoord stuurt op jouw bonusaanvraag? Je kunt dan persoonlijke informatie weglaten/doorstrepen waar een ander niets mee hoeft. 

Ik hoor graag van je!