Skip to main content

 

Hallo KPN ik heb op 2 april een iPhone 14 pro max bij jullie besteld. Heb mijn oude toestel ingeleverd bij Recommerce. Heb geld voor mijn oude toestel ontvangen. Nu wacht ik nog op de bonus van 150 euro. Nu krijg ik net bericht dat de bonus niet door jullie is gevalideerd. Zou graag willen weten waarom niet. Ik voldoe aan de voorwaarden: 

Koop jij een iPhone 14 / iPhone 14 Plus / iPhone 14 Pro of iPhone 14 Pro Max bij KPN tussen 6 maart en 2 april? Dan krijg je € 150,- extra inruilwaarde als je je oude telefoon inlevert. Dit bedrag ontvang je bovenop het inruilbedrag van je oude telefoon. Let op: deze actie geldt niet voor bestellingen via externe partners, zoals Mediamarkt, Belsimpel of Phonehouse en als je oude telefoon geen restwaarde heeft.

Nogmaals heb bij jullie besteld en direct mijn abonnement verlengd.

Met vriendelijke groet,

Bettina Sparreboom

Hoi @tinus29 . Welkom op het forum.

Heb je deze vraag ook aan recommerce gesteld?  Zijn zijn in eerste instantie verantwoordelijk voor de afhandeling van deze vraagstukken. 


Ja maar die wijzen naar KPN. De kwestie is inmiddels opgelost doordat KPN met Recommerce heeft gebeld. Maar het blijft een raar verhaal. Recommerce zegt de korting wordt niet gevalideerd door KPN. KPN zegt: er is niks te valideren door ons. Er is geen contact tussen Recommerce en KPN over de uit te keren bonussen. Dus het is een vreemd verhaal. 


Fijn dat het ondertussen is opgelost en spijtig dat het allemaal zo onduidelijk is.  We zijn op de achtergrond wel bezig om jullie feedback door te sturen zodat het hopelijk allemaal wat duidelijker wordt. 


Voor mij hetzelfde verhaal..Alle informatie dat nodig was hebben ze gehad, er wordt nu volgens recommerce group gewacht met betalen van de bonus op een "validatie” van KPN?

Dit duurt nu twee weken (het toestel zelf hebben ze 6 weken terug ontvangen en €53,- voor betaald.)

Nu nog de beloofde bonus.

Hoe lang moet je hier normaal op wachten? 

Er is ook geen telefoonnummer te vinden om contact te zoeken.

 

graag hoor ik hier meer over.

groeten Peter Dudink


Hier helaas hetzelfde...

 

Mijn dochter heeft op 1 april een iPhone 14 bij KPN gekocht vanwege de inruilbonus en direct haar abonnement verlengd. Ze heeft haar iPhone 11 hiervoor ingeleverd. De inruilwaarde voor haar telefoon heeft ze snel ontvangen maar de beloofde €150,- bonus van KPN dus nog steeds niet. Op 9 mei heeft ze een bericht gehad dat recommerce wacht op validatie van KPN.

 

Wanneer kan zij de beloofde bonus ontvangen? Recommerce reageert niet meer op een e-mail.

Groet,

Jannine 

 

 

 


Ondertussen is het bonusbedrag overgemaakt en bij deze alles afgehandeld.

Heeft wel erg lang geduurd allemaal en heb veel mailtjes moeten sturen, maar ben blij dat alles nu geregeld is.

groet Peter Dudink