Skip to main content

Hallo KPN 

Ik heb op 29 maart 2023 een iPhone 14 pro bij jullie besteld. Heb mijn oude toestel ingeleverd bij Recommerce. Heb geld voor mijn oude toestel ontvangen. Nu wacht ik nog op de bonus van 150 euro. Nu krijg ik net bericht dat de bonus niet door jullie is gevalideerd. Zou graag willen weten waarom niet. Ik voldoe aan de voorwaarden:

Koop jij een iPhone 14 / iPhone 14 Plus / iPhone 14 Pro of iPhone 14 Pro Max bij KPN tussen 6 maart en 2 april? Dan krijg je € 150,- extra inruilwaarde als je je oude telefoon inlevert. Dit bedrag ontvang je bovenop het inruilbedrag van je oude telefoon. Let op: deze actie geldt niet voor bestellingen via externe partners, zoals Mediamarkt, Belsimpel of Phonehouse en als je oude telefoon geen restwaarde heeft.

Mijn toestel is in een KPN winkel besteld binnen de termijn. 

Tot nu toe verwijst Recommerce me naar KPN en KPN doet hetzelfde met verwijzen naar Recommerce. Het is een actie van KPN geweest die op de site van KPN stond en ik zou daarom graag van KPN een oplossing zien. 

 

Mvg,

 

Martijn
 

Na veel mailwisselingen met Recommerce, bellen met KPN en bezoek KPN winkel kreeg ik gisteren onderstaand bericht van recommerce. Zie ook mailwisseling daarvoor.

Sujet : Bonus van 150€ niet ontvangen.

We 06/07/23 16:15

 

Najat (Reprise Recommerce) (support@support-tradein-recommerce.zendesk.com)

 

 

 
 

Najat (Reprise Recommerce)

7 jun. 2023 16:15 CEST

Hallo,
 
Volgens de informatie in onze database is je bonus geweigerd door KPN.
 
Neem voor meer informatie contact op met KPN.
 
Met vriendelijke groet,
Najat
 
Recommerce Solutions
Klantenservicetijden :
Maandag tot vrijdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 17 uur.
 

 

martijn

6 jun.. 2023 13:01 CEST

Goedemiddag,

 

Ik heb de bonus nog steeds niet ontvangen. Ben zojuist naar de KPN winkel geweest, maar ze geven aan dat ik bij jullie moet zijn.

 

Wanneer ontvang ik de bonus????

 

Mvg,

 

ME

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sabah (Reprise Recommerce)

16 mei 2023 15:21 CEST

Hallo,
 
Ik kan bevestigen dat de ontvangen documenten voor de bonus correct zijn.
 
De overschrijving van €150 zal binnenkort plaatsvinden (onder voorbehoud van validatie door KPN).
 
Met vriendelijke groet,
Najet
 
Recommerce Solutions
Klantenservicetijden :
Maandag tot vrijdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 17 uur.
 

Cordialement,

 

martijn

8 mei 2023 12:52 CEST

Ik heb de bonus van 150€ niet ontvangen terwijl ik alles heb ingeleverd. Ik heb verschillende keren een mail gestuurd, maar niemand neemt contact met me op binnen 5 werkdagen zoals steeds wordt aangegeven.

 

 

 

Met vriendelijke groet,

ME

 

 

Voor een snelle reactie kun je de klantenservice bellen 0800-0402 en

aangeven dat je een medewerker wilt spreken 


Bedankt voor je reactie. Ik heb al twee keer gebeld met KPN en zij verwijzen doodleuk terug naar Recommerce. Ik kreeg tweemaal iemand van klantenservice te spreken zonder veel kennis en zonder de wil om echt service te bieden. 

Ik heb nu wel via de chat opnieuw een telefonische afspraak gemaakt met KPN. Hopelijk word ik nu wel echt geholpen.

 


@MartinoE Welkom op het forum. 

Wat lastig dat je (nog steeds) je inruilbonus niet hebt ontvangen. 

Ik controleer graag of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 


Profiel is ingevuld 


@MartinoE Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb de gegevens doorgegeven aan mijn collega's. Zijn gaan uitzoeken hoe dit zit. 

Zodra ik meer informatie heb zal ik het hier delen! 


@MartinoE Ik heb ondertussen terugkoppeling mogen ontvangen. 

De bonus is gevalideerd en wordt zo snel mogelijk uitbetaald!