Skip to main content

Geachte Heer/ Mevr, ik ben doof en kan niet bellen en ben opgelicht door een sms van boku en zie tot mijn verbazing staan bij de Kpn dat er voor € 58 aan extra kosten staan en die had ik al betaald via de sns bank aan Apple. Kunt u mij mailen anders kom ik er niet uit en heb niemand om te bellen 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Misschien is het anders verstandig dat iemand anders met u samen de KPN belt?


Alweer 30 dagen geleden dat ik bericht kreeg d hebben ze het nog automatisch afgeschreven en ik had alles via de sns bank betaald en heb daar natuurlijk ook bewijs van en anders ga ik het gewoon terug boeken. Ik had al verteld dat ik doof ben en niet kan bellen en ook nog in de AOW zit en dan ga ik niet betalen voor oplichters zoals boku en het is mij ook gezegd zie kopie////

Dan zijn er geen betalingen gebeurd. 

Misschien is het makkelijker om via Teletolk KPN te bellen of iets dergelijks.  Het is dus gekomen doordat ik goud had gekocht voor een spelletje en als ik dat toch niet meer koop is het toch over en had dat naar mijn weten bij Apple gekocht via de sns bank en gelijk mijn account veranderd bij Apple en nogmaals ik heb zelf nooit een wachtwoord daar bij boku ingevuld en zag het ineens bij de kpn staan als extra kosten heb dus 2 x betaald en 1 x aan een oplichter 


Hallo @Edje wrx via teletolk kun je ook met KPN ‘praten’, zie onderstaande link:

https://kpnteletolk.nl/

Succes

Jan met het volste respect, 

Je bent niet die enige die deze vergissing maakt, doof zijn is niet hetzelfde als stom. Wat KPN met al mijn waardering oplost is stom zijn (niet kunnen praten). Iemand die gehoorgestoord is, (dat is een groot deel van de Nederlandse bevolking boven de 65, kan nog prima praten en zou ik niet stom willen noemen (in de andere betekenis)

Dat lijdt overigens tot vele misverstanden. Gebrekkige ondertiteling presenteren maar wel veel geld (terecht) voor een gebarentolk uitgeven waar 3 miljoen gehoorgestoorden die daar net zo veel aan hebben als jij (ik neem aan dat jij ook geen gebarentaal hebt geleerd) niets aan hebben. 

Sorry, ik wilde dit off topic maar gezien de discussie heel on topic bericht toch even toevoegen. 


Klopt en ik heb zeker geen gebaren taal geleerd en ik kan beter zeggen slechthorend want geluiden hoor ik nog perfect en ben zeker niet dom en heb mijn hele transport bedrijf moeten verkopen daarom en heb zoals ze dat noemen spraak discriminatie dat is te vergelijken met als  je weleens op tv ziet dat mensen hun stem niet willen laten horen en dan maken ze onherkenbaar! En heb wel een geheugen van 10 olifanten en weet vanaf mijn 4e jaar nog alles, of het gisteren was, even off-topic dan😉


Beste @Edje wrx Je zegt zelf al dat je door Boku bent opgelicht. Er is al veel gezegd en geschreven over Boku op het forum check hier maar eens wat voor topics er allemaal over zijn en lees ze door misschien helpt het ook voor jouw situatie.


Dat maakt me niet uit en er is verteld door jullie medewerker dat ik niet hoefde te betalen en heb notabene de voorbeelden erbij gezet omdat ik ze direct had geblokkeerd en mijn account onmiddellijk bij Apple heb veranderd en had alles via de sns bank betaald en de bewijzen heb ik daarvan. Ik moest van jullie bij pay info zoeken en daar stond dat ik geblokkeerd was en toen vertelde jullie medewerker, dan hoef je ook niet te betalen en dan ga ik het gewoon terug boeken als jullie niet willen helpen en ze hebben een maand lang ook geen factuur meer gestuurd en ik dacht dus, het is inderdaad opgelost en nu schrijven ze het nog automatisch af en er stond ook nog bij de Kpn ervoor 0 diensten. Ik heb daarna nog bewust een test gedaan en voor € 13 opnieuw gekocht en dat klopt wel, dat de Kpn het dan te goed heeft de volgende keer en dan betaal ik het natuurlijk, maar betalen voor wat ik al betaald had aan de sns dat betaal in niet en hou van eerlijkheid en nogmaals de medewerker van jullie heeft het ook geschreven en het voorbeeld staat erbij. Dan sturen ze maar een mail naar mij persoonlijk dan kan ik het veel beter laten zien. Met betalen weten ze mij ook te vinden en krijg ook de factuur thuis gestuurd. egwerken@icloud.com