Skip to main content

Beste KPN 

 

Ik heb vraag ik ben in maand in Bali geweest maar waarom moet extra betalen toen net Bali was niet mijn abonnement heb gebruikt en daar simkaart gekocht heb maar wel extra moeten betalen als hem niet gebruikt heb

Zie op foto

 

En ik heb mijn account staat nog verkeerd en mijn oude nummer en ik heb ander half jaar nieuwe telefoon bij jullie maar kan niet aanpassen kunnen mij bij helpen en of met mijn contract op zoeken alsjeblieft wel mijn telefoon nummer of mail alsjeblieft

 

Met vriendelijke groet Jasper beugelsdijk 

 

Admin edit: afbeelding verwijderd omdat hier privégegevens in stonden vermeld 

 

@Jasper Beugelsdijk Je deelt wel heel veel priveinfo in jouw bericht. Ik heb 'm daarom bij de moderator gemeld. 


Hoeveel extra heb je moeten betalen?

Is dat toevallig €60,50 extra?


4 euro extra en ik was niet over die maand veel ablomment gebruik en niet over mijn bundel heen gegaan en vind raar waarom extra moest betalen 


Plaats eens een screenshot van alleen het kostenoverzicht op pagina twee van de factuur.

Poets persoonlijke informatie zoals jouw telefoonnummer, klantnummer, factuurnummer weg!


Hi @Jasper Beugelsdijk, het is vrij druk op het forum op dit moment. Ben je intussen verder gekomen? Bellen met onze klantenservice is sneller. Via 0800-0402 heb je direct contact.

Als ik je er via deze weg mee kan helpen, laat het dan gerust weten. Vul je dan ook je forumprofiel in, inclusief je mobiele nummer?