Skip to main content

Beste, 

Ik heb geprobeerd om een telefoonnummer te koppelen in de KPNapp, wat is gelukt. Alleen de husselvoordelen staan maar onder één van de twee telefoonnummers aangemeld, waardoor ik geen MB's kan delen denk ik. Ik krijg te zien dat alleen het voordeel voor mijn nummer geldt en niet voor die van mijn vriendin. 

Geprobeerd een extra telefoon nummer toe te voegen via onderstaande link, maar krijg dit terug als bericht: "Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld.
Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen."

https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm 
 

Groet, KPN klant

Hoi @VraagaanKPN. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen. In het onderstaande topic lees je wat je kan doen wanneer dit niet lukt. Als je er toch niet uitkomt, dan hoor ik dat graag!

 

 


Beste @Vikash,

Helaas lukt het nog steeds niet. Ik hoor graag wat we hieraan kunnen doen. 

Groet, @VraagaanKPN 


Hi @VraagaanKPN

De reden dat de aanvraag niet doorloopt is omdat je thuispakket wordt gewijzigd. Tijdens zo'n wijziging accepteert het systeem geen andere wijzigingen met hetzelfde pakket. 

Deze wijziging is klaar op 15 augustus, na het bezoek van de monteur. Hierna moet ook het afronden van de KPN voordelen afgerond zijn. 

Als dit 24 uur na het bezoek van de monteur nog niet lukt, laat het dan hier weten. Dan geef ik de registratie een zetje en moet het meteen werken. 


Beste @Bram_ , 

Dank voor je antwoord! Dan wachten wij nog even af tot 15 augustus en proberen we het dan opnieuw. 

Groet, @VraagaanKPN