Skip to main content
Beantwoord

facturen 2019

• 9 augustus 2020
  • 9 reacties
  • 85 keer bekeken

Ik wil graag de facturen van januari - maart 2019 van mijn mobiel abonnement ontvangen. Die zijn niet te downloaden vanaf mijn KPN.

Beste antwoord door Lisa

Thanks!
Druk eens op [F5]… Ze zijn verstuurd :white_check_mark:

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • 7930 reacties
  • 9 augustus 2020

@Ger842 Welkom hier! Bedankt voor je bericht:blush: Ik kan de facturen naar je toesturen via de e-mail. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Postcode, huisnummer, klantnummer, 06-nummer en een e-mailadres zou perfect zijn! 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 9 augustus 2020

Oke, gedaan!

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • 7930 reacties
  • Antwoord
  • 9 augustus 2020

Thanks!
Druk eens op [F5]… Ze zijn verstuurd :white_check_mark:

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 9 augustus 2020

Fijn, bedankt. het zou wel fijn zijn als je facturen van de laatste vijf jaar zou kunnen downloaden in mijn KPN. Dat is de wettelijke bewaartermijn.

groet,

Gerard

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 9 augustus 2020
Ger842 schreef:

Fijn, bedankt. het zou wel fijn zijn als je facturen van de laatste vijf jaar zou kunnen downloaden in mijn KPN. Dat is de wettelijke bewaartermijn.

groet,

Gerard

Je hebt ze als het goed is gewoon allemaal over de mail ontvangen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 9 augustus 2020

Klopt, maar beetje omslachtige methode om daarvoor eerst iets op een forum te moeten posten. Het lijkt me eenvoudig wat extra facturen op de site te plaatsen. 

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 9 augustus 2020
Ger842 schreef:

Klopt, maar beetje omslachtige methode om daarvoor eerst iets op een forum te moeten posten. Het lijkt me eenvoudig wat extra facturen op de site te plaatsen. 

Lijkt me je eigen verantwoordelijkheid om je administratie op orde te houden. Je ontvangt de factuur iedere maand in de mail. Deze gewoon netjes bewaren, dan is er niets aan de hand. KPN is je boekhouder niet.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 9 augustus 2020

Door een omzetting van mijn abonnement waren deze niet zichtbaar in mijn mail.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23571 reacties
  • 13 augustus 2020
Ger842 schreef:

Door een omzetting van mijn abonnement waren deze niet zichtbaar in mijn mail.

Dit kan gebeuren, en het gaat gelukkig om enkele incidenten waarbij wij iets dieper moeten graven in onze systemen. Ben blij dat alles nu in ieder geval gelukt is. :relaxed:

Anders weet je ons hier te vinden.