Skip to main content
Beantwoord

Facturen 2019 jan - sept

• August 19, 2020
  • 5 reacties
  • 36 keer bekeken

Kan iemand mij helpen aan deze facturen?  Alvast bedankt!

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Vikash ik mis februari en maart nog...

@emmes Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist de facturen van begin 2019 per e-mail naar je verzonden. Als je mijn hulp verder nog nodig hebt, dan lees is het graag! :blush:

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je alle facturen hebt ontvangen en dat je verder geen vragen meer hebt. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @emmes. Welkom op het KPN Forum. Ik zal voor jou uitzoeken of ik deze facturen per mail naar jou kan versturen. Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 19, 2020

Gedaan

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 19, 2020

Hoi @Vikash ik mis februari en maart nog...

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@emmes Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist de facturen van begin 2019 per e-mail naar je verzonden. Als je mijn hulp verder nog nodig hebt, dan lees is het graag! :blush:

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 25, 2020

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je alle facturen hebt ontvangen en dat je verder geen vragen meer hebt. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden!