Skip to main content

Beste hr /mevr 

Hierbij wil u laten weten dat ik meer dan 1 jaar geen actieve  klant ben van kpn.

het gaat om kpn  tv en internet.

Ik had een openstaande bedrag van 177 euro deze loste ik elke maand af door 25 euro te storten op kpn bv rekeningnummer NL 41INGB004657598 begon met aflossen

IN JAAR  2018! NU JAAR 2019 STUREN JULLIE MIJ NAAR INCASSO OMDAT IK 2 MAANDEN HAD OPENSTAAN ! wanner ik bel wordt er gezegd ja dit moet je met incasso oplossen zij moeten ons bellen ik was persoonlijk langs gewwest bij kpn xl te rijswijk nu had ik al mijn betalingsbewijzen meegenomen en zag ik dat dhr in zijn  systeem ging kijken naar de betalingen en zei hij  nee  ik kan niks vinden  toen vroeg iik of ik mee mocht kijken  toen zag hij de betalingen en zei sorry ja je hebt gelijk we hadden je per 21-7 -2019 aan incasso doorverkocht. je moet incasso opbellen zodatr zij contact met ons kunnen opnemen je je geld geld terug krijg.

ik had tot 23 december 2019 door betaald en zelfs dit bedrag willen juliie mij niet terug betalen .

en ik weet zeker dat er meer achter zit omdat ik teveel heb betaald 

inmiddels is het week 3 en wil incasso er niks aan doen  en kpn ook niet en wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd

iki wil gewoon dat er een onderzoek komt en dat het bedrag waar ik recht op heb wordt gecrediteerd ,ik heb nooit een cent ontvangen van teveel betaalde bedragen en dit noem ik diefstal van klanten en ontercht naar incasso verkopen. ik wil dat jullie incasso betalen 197 euro omdat ik heb betaald en zelfs geld terug moet krijgen.

is dit hoe jullie klanten oplichten.

IK HAD KLACHT GEDAAN GEEN BERICHT TERUG ONTVANGEN 3 WEKEN ELKE DAG GEBELD ER KOMT NIKS VAN TERECHT

Daarnaast willen jullie klanten onterecht beschouwen als hoofdpijn dossier terwijl jullie fout zitten zie boventaande klant Danielle 8985. en dan nog blij met antwoord geef een like exucces moet je aanbieden DOOR EEN MAAND NA REACTIE TE REAGEREN..

schaam jullie diep!

 

ik wil dat er een oplossing op komt vandaar op deze manier het is echt een schande ik raad niemand aan om klant te worden bij kpn.

 

IK HOOP ALSNOG GEHOLPEN TE WORDEN EN DAT ER EEN ONDERZOEK KOMT :

MET VRIENDELIJKE GROETEN DAMARIS-THODE

Admin: nieuw topic aangemaakt voor vraag

JAMMER DAT IK GEEN NUMMER HEB VAN DE DIRECTEUR ANDERS HAD IK HEM ECHT OPGEBELD 


IK HEB HET 2 MAAL GEPOST ZODAT IK MIJN GELD TERUG KRIJG


Hey @damaris-thode, leuk dat je de community een vraag stelt. Welkom op het KPN forum :)

Wow. Dat is een lang en complex verhaal. Ik merk dat je erg gefrustreerd bent. Dat is heel jammer. Uit je bericht lees ik dat er betaalproblemen (in het verleden) zijn (geweest). Oei. Bij het afsluiten van een abonnement regel je meteen dat de facturen via automatische incasso worden betaald. Is de automatische incasso mislukt? Dan kan je zelf de openstaande factuur betalen via MijnKPN. Lukt het een even niet om je factuur te betalen? Je kunt bij ons een keer later betalen. Door online de betaling eenmalig uit te stellen. Dit kan tot maximaal een maand na de datum van de factuur. Alle voorwaarden zijn op onze site te lezen.

Er mist nog context om helemaal duidelijk te hebben wat er bij jou precies mis gaat. Ik hoop dat ik je daarbij kan helpen. Onderstaande informatie helpt om daar achter te komen; 

  • Heb je een betaalregeling voor Internet en TV, een mobiel contract of voor beide diensten getroffen? 
  • Zijn de voorwaarden die je met een betaalregeling aangaat - op tijd- nagekomen?
  • Je geeft aan dat je geld van KPN wilt/nog tegoed hebt. Waarvoor is dat?


Ik zie graag je bericht tegemoet! 


hoi nadia

ik had betalingsregeling van 25 euro  voor kpn internet  en tv.

dossiernr c190715441 klantnummer 9052162281 ging over 177 euro wmo had mij hierbij geholpen en ik betaalde netjes elke maand 25 euro op rekening kpn bv IBAN: NL41INGB0000467598

TOT  23 DECEMBER 2019 HEB IK NETJES BETAALD eindstand had ik gebeld om te kijken of ik klaar was met betalen want ik loste vanf 2018 af toen zei kpn nee we hebben het aan incasso doorverkocht op 21-7-2019. omdat ik  16-10-2018 niet had betaald en 16 -12-2018 wat ik raar vind jullie laten me door betalen tot ik bel en dan ditr aangeven en dr bij zeggen het is doorvekocht pas in dec 2019 dus voor mij klopt dit niet vandaag ga ik met al mijn bewijzen naar juridische loket om adviezen te krijgen  en aangezien kpon zegt dat ik maar 3 keer heb betaald. dus verhaal klopt van geen kanten,ik vind dat ik geld terug moet krijgen 1 ik was allang klaar met aflossen .

2.het is per 21`-7- 2019 doorverkocht aan incasso en iki had tot 23-12-2019 door betaald. dan moet ik tog geld terug krijgen 25  keer  5 maanden is tog logisch

ik heb nog steeds geen bevestiging mail gekregen dus stel je voor ik had niet gebeld dan wist ik van niks  dat het aan icasso was doorverkocht en als ik in mijn kpn ga zie ik mijn betalingen niet en ik heb alle betaalbewijzen.

zelfs u collega van rijswijk kpn xl zei tegen mij klopt er moet correctie nota komen wat doen jullie niks.

inmiddels is dit week 4

 

mvg damaris thode

 


dit wordt een recht zaak.oei. mij boeit het niet ik snap niet dat jij aangeeft dat er betalingsp[roblemen zijn geweest want ik heb altijd netjes op tijd betaald schande dat kpn zegt ik heb maar 3 keer betaald en mijn betalingbezijzen liegen niet dan maar voor de rechter tel maar van 2018 tot 2019 elke maand 25 euro ben allang over 177euro gegaan en nu sturen jullie mij incasso voor 40 eur wat nu 200 is  schaam juliie  en diep.

damaris thode


dit valt normaal op te lossen met een corrctie nota wat u collega aangaf  dus ALS JULLIE NIETS TE VERBERGEN HEBBBEN DOEN JULIIE DAT MAAR IK LAAT NIET  MET SOLLEN DOOR KPN


EN ALS IK IN MIJN KPN GA ZIE IK MAAR 4  BETALINGEN IS DIT HOE JULLIE KLANTEN OPLICHTEN?


Hallo @damaris-thode, bedankt voor het verstrekken van de extra informatie en je gegevens. Hierdoor heb ik het dossier kunnen inzien.

Het betaalregistratiesysteem mist helaas een aantal betalingen, ondanks de betaalregeling die je hebt gemaakt. De automatische incasso van je Internet abonnement moet naast het openstaande bedrag, waarvoor een betaalregeling ligt, ook worden geïncasseerd. Als de betaling niet wordt afgeschreven, kan dat problemen opleveren. Helaas is dat gebeurd. 

Hoe verloopt het incasso traject bij KPN?
Op Automatische incasso mislukt? leggen we ons incassotraject in stappen uit. Je krijgt bij ons ruim de tijd en mogelijkheden om de betalingen te voldoen. Komt de factuur even niet gelegen? Uitstel van betaling is mogelijk. Uiteraard werken we graag mee aan een financieel gezonde situatie voor onze klanten. Hierin zit wel een tijdlimiet. Als je de betaling niet op tijd overmaakt én/of de automatische incasso storneert, vervalt de betaalafspraak. Wanneer we constateren dat het geregeld misgaat, moeten we helaas afscheid nemen van de contractant. De openstaande schuld dragen we op dat moment over aan het incassobureau.

Het openstaande bedrag is onjuist, wat moet ik doen? 
Om jouw privacy te borgen doe ik liever geen uitspraken openbaar over je betaalstatus en de hoogte van het openstaand bedrag. Ik kan je wel aangeven dat je niet teveel hebt betaald. Het bedrag dat openstaat ligt bij het incassobureau. Ben je niet eens met het openstaande bedrag? Dan kun je bij het incassobureau een melding van maken. Ze zullen het dossier persoonlijk met je doornemen. Is er een fout gemaakt? Dan koppelen ze dat aan ons terug.  De vordering wordt dan tijdelijk stopgezet totdat er meer duidelijkheid is. 


Reageer