Skip to main content
ik kan onder mijn kpn mijn facturen niet meer zien. Het systeem geeft aan dat er nog geen facturen zijn terwijl die er wel moeten zijn voor 5 aansluitingen.

Probeer ook via de chat contact met jullie te krijgen echter dat duurt al meer dan 10 minuten :(

Volgens mij hebben jullie een storing zie onderstaande. Hierbij een goeden tip van mijn kant, als jullie nu weten dat er een storing is zorg er dan voor dat er een melding bij dat product komt te staan. Dan weet een klant dat er een verstoring is en hoeft hij niet 10 minuten in de wacht te staan of dergelijke meldingen op jullie forum aan te maken.



code:
Bij een aantal nummers zie ik wel facturen echter als ik erop klik krijg ik deze melding te zien: {"message":"Het ophalen van de gegevens is (tijdelijk) niet mogelijk. Excuses voor het ongemak.","code":"BACKEND_UNAVAILABLE","error_code":null,"errors":null,"key":null}


Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid topic

Hallo @Trebor999, lastig! Gisteren was er waarschijnlijk een kleine onderbreking in MijnKPN waardoor je de facturen tijdelijk niet kon openen. De foutmelding geeft aan: ''Het ophalen van de gegevens is (tijdelijk) niet mogelijk, excuses voor het ongemak.'' Dat is precies wat er aan de hand was. Meer informatie was er niet te melden. Ik heb net gecontroleerd, mijn facturen zijn zichtbaar. Lukt het jou ook weer?


Reageer