Skip to main content
Hoi,



Ik heb de facturen van 2015 nodig. Maar kan ze niet thuis terugvinden. Kunnen jullie deze naar me mailen?



dank je wel en een fijne dag!



Admin: Bericht afgesplitst van oude facturen opvragen
Hoi Kreeftje, welkom hier.



Ik denk niet dat we die nog hebben van 2015 maar ik ga zeker voor je kijken. Gaat het hier om een mobiel? Zo ja, welk 06-nummer?



Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Hallo @Alex_P ,

KPN zou die facturen nog wel moeten hebben, er is voor bedrijven een fiscale bewaarplicht van 7 jaar, dus vanaf 2012 moet alles beschikbaar zijn voor controle door de fiscus.
Hallo @Alex_P ,

KPN zou die facturen nog wel moeten hebben, er is voor bedrijven een fiscale bewaarplicht van 7 jaar, dus vanaf 2012 moet alles beschikbaar zijn voor controle door de fiscus.




Voor de fiscus ongetwijfeld wel ergens. Een discussie die eerder is gevoerd, hoeft nu niet nog eens. Inzichtelijk tot 1 jaar in te zien op de online platvorm en natuurlijk onbeperkt in de inbox waar ze naartoe worden gemaild. Ik kijk wel graag of ik ze kan achterhalen. 🙂
Kreeftje, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.