Skip to main content
Beantwoord

Factuur cloud diensten zakelijk maar geen zakelijk mobiel abonnement

  • June 19, 2020
  • 4 reacties
  • 69 keer bekeken

Goededag, 

Ik krijg steeds een factuur van cloud diensten en dit schijnt een zakelijk iets te zijn. Ik heb helemaal geen zakelijk mobiel abonnement. Daarbij ik wil graag van dit cloud abonnement af want ik betaal voor iets waar ik geen gebruik van maak. Hoe regel ik dit?

Met vriendelijke groet 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi @Motormientje76, welkom op het forum. 

Welke diensten jij precies afneemt daar kan ik helaas niet inzien, dit omdat het hier om een zakelijk abonnement gaat. 

Het snelste is om even te bellen met 0800 0403, de zakelijke collega's. Op basis van je afschrijving kunnen ze in ieder geval achterhalen wat voor product dit is. Mocht je niet willen bellen, dan kun je ook terecht op het zakelijke forum: https://zakelijkforum.kpn.com/. Dan zal een moderator daar dit oppakken. :) 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • June 19, 2020

Heeft u misschien een website, domeinnaam of emailadres bij KPN geregistreerd staan?


Ik heb een mijnkpn acount. 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • June 19, 2020

Ik heb een mijnkpn acount. 

Ja... en welke diensten neemt u af? Alleen particulier internet en tv?


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 25, 2020

Hi @Motormientje76, welkom op het forum. 

Welke diensten jij precies afneemt daar kan ik helaas niet inzien, dit omdat het hier om een zakelijk abonnement gaat. 

Het snelste is om even te bellen met 0800 0403, de zakelijke collega's. Op basis van je afschrijving kunnen ze in ieder geval achterhalen wat voor product dit is. Mocht je niet willen bellen, dan kun je ook terecht op het zakelijke forum: https://zakelijkforum.kpn.com/. Dan zal een moderator daar dit oppakken. :)