Skip to main content

Beste KPN,

 

Onlangs heb ik mijn abbonement verhoogd naar unlimited data. Echter in mijn kpn abb. Staan een andere prijs benoemd als in mijn factuur.

Ik zal foto's toevoegen.

 

Graag een correctie uitvoeren op de laatste factuur.

In afwachting van uw antwoord.

 

Met vriendelijke groet,

 

Sabine

 

Admin: foto's verwijderd omdat privégegevens zichtbaar waren

@Sabine Love Wat jammer om te lezen dat de factuur niet klopt. 

Ik zag dat je je forumprofiel al had ingevuld en ik denk dat je doelt op de € 7,50 combivoordeel korting. 

Ik zie dat deze actief is sinds 12 april. Toen was de factuur voor april al opgemaakt. 

Op de volgende factuur (de factuur van mei) zal de korting verwerkt zijn vanaf 12 april. 


Bedankt.

Zie hier 2 sreenshots.

Er is na aftrek € 34 euro in rekening gebracht ipv € 26 euro. Graag antwoord. Bvd

 

Mvg 

Sabine

 


Hi @Sabine Love. Ik heb de afbeeldingen verwijderd. Dit omdat er privégegevens in te zien waren. 

Verder kunnen we je facturen ook van onze kant zien omdat je profiel is ingevuld. 

Als het je niet lukt de afbeeldingen aan te passen zodat de gegevens niet zichtbaar zijn, geef dan aan @Rutger_ aan van welke datum de factuur is. 


@Sabine Love Het bedrag dat ik in mijn systeem heb staan inclusief de korting is € 26,89. Op de factuur is een bedrag van 34,39 in rekening gebracht. 

Een verschil van precies € 7,50. De korting die dus op deze factuur niet is toegepast. Op de volgende factuur zal de korting vanaf 12 april worden gerekend. 

Zoals ook uitgelegd in mijn eerdere reactie :)