Skip to main content

Hallo

 

Ik heb mijn factuur voor Januari net via de mail gekregen, maar nog geen automatische incasso aangeboden gekregen...Wordt dat nog aangeboden, omdat het al een keer eerder mis is gegaan...

Hallo @Miranda 1976 , wat staat er op de factuur inzake de betaling?

 


Hallo...op de factuur staat dat het bedrag binnenkort automatisch geïncasseerd zal worden, maar dat stond ook op de vorige factuur en toen heb ik ook geen automatische incasso aangeboden gekregen, omdat één van de medewerkers het niet goed had ingevoerd in het systeem...Vandaar dat ik het nu even vraag zodat het niet weer mis gaat...


Hallo @Miranda 1976 , staat wèl jouw goede IBAN op de factuur, dan moet het goed komen.

 


Ja net als op de vorige factuur en toen kwam het ook niet goed, vandaar dat ik het nu graag even zeker wil weten..

 


Hallo @Miranda 1976 , je zou bij je bankgegevens even kunnen kijken of de machtiging voor aut.incasso door KPN goed ingesteld staat.

Zelf heb ik de SNS en heb ingesteld dat ik een mail krijg als een partij bij mij wil incasseren en bij een nieuwe partij die wil incasseren moet ik eerst toestemming geven voor de incasso.

Kom je er niet uit gewoon even aan de bank vragen of de incasso voor KPN goed ingesteld staat.

Succes.

 


Hallo...Dat kan dus niet, want ik betaalde hiervoor altijd handmatig dus moet nu wachten tot de automatische incasso wordt aangeboden en dan pas kan ik hem goedkeuren bij mijn bankgegevens...Het wachten is dus op het aanbieden van de automatische incasso van KPN…

 


Hallo @Miranda 1976 , dan komt het vast goed.

 


Hallo...Het is inmiddels al opgelost...Automatische incasso staat ingesteld dus kan nu niet meer mis gaan :grin: