Skip to main content

Hallo,

Ik heb een vergelijkbare ervaring, waarbij ik het WAARDELOOS vind van een bedrijf als KPN, dat ik niet ONMIDDELLIJK een klacht kan insturen over een factuur van jullie waarin staat dat ik op 27 juli om 11.23  een sms gestuurd heb aan CHN 008662452.

DIT kan ik nergens terugvinden  en heb dit ook niet gedaan !

 

Dit kost mij maar 0.30 Eurocent, maar dit KLOPT NIET .

ZORG dat ik hier een fatsoenlijk antwoord op krijg, en mijn klacht kan uiten op een klantvriendelijke wijze en verschuil je niet achter een forum ! Is dit nou MVO ( Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen) ? Niet dus.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

@Bart_Z is dat geen (oud) semafoon nummer?


Ik neem aan dat het 30 eurocent is en niet 0.30, Bak-57

Is dit éénmalig het geval? Of zou je dit nummer vaker gesms't hebben?

Indien éénmalig zal zo'n klacht (voor 30 cent) niet in behandeling worden genomen. KPN zal ook zeggen “bij ons geregistreerd als gedaan” want anders staat het ook niet op de factuur.


Klopt 0,30 euro, MAAR het gaat natuurlijk hier niet over geld en met name dit kleine bedrag !

Het gaat om het principe ! Dit mag niet kunnen voorkomen, en om struisvogelpolitiek van de KPN zit ik niet verlegen.

Het nummer heb ik getracht te traceren, maar dat gaf geen resultaat !

KPN pak je verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid op en zorg dat dit soort zaken opgelost worden met echte SERVICE !


Indien éénmalig zal zo'n klacht (voor 30 cent) niet in behandeling worden genomen. KPN zal ook zeggen “bij ons geregistreerd als gedaan” want anders staat het ook niet op de factuur.

Persoonlijk vind ik dat een foute insteek. Je zou het eigenlijk om moeten draaien, abonnees rapporteren zoiets niet voor niets. En dus zou het moeten zijn: Wij kunnen uw klacht niet in behandeling nemen maar zullen de 30 eurocent restitueren.


@Bak-57 Welkom op het forum. 

Wat vreemd dat er een sms op je factuur staat die je niet herkent. 

En ook vervelend dat je het gevoel hebt dat je je klacht nergens kwijt kunt. 

Als je over je klacht wil bellen dan kan dat op 0800-0402. 

Ook kun je via Twitter en Facebook contact krijgen met KPN webcare. 

En is er een digitale mogelijkheid om een klacht in te dienen. 

Mocht het dan nog niet lukken is er het forum, wat je nu dus gevonden hebt. 

 

Ik controleer graag of ik kan achterhalen hoe het met dit nummer zit en waar de kosten vandaan komen. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken wat ik voor je kan doen.