Skip to main content
Beantwoord

Factuur niet aangepast als beloofd door KPN medewerker

• April 16, 2025
  • 6 reacties
  • 71 keer bekeken

Zie gesprek op 24 en 25 maart met KPN medewerkers.

Het betreft het mobiele abonnement eindigend op 633.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Ria10. Welkom op de community! Vervelend om te horen dat de factuur nog niet is aangepast zoals beloofd. Ik snap dat je dit graag opgelost ziet. Helaas kunnen we je hier via de community niet verder helpen hierin. Voor dit soort zaken is het nodig om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen je gegevens erbij pakken en het gesprek van 24 en 25 maart terugvinden om het verder op te pakken. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 16, 2025

Beste ​@Ria10 op dit klanten-voor-klante forum kunnen wij je helaas niet helpen, dit forum is geen helpdesk van KPN.

Zie onderstaand een link voor een terugbelverzoek:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

• Auteur
  • Helper
  • April 16, 2025

Printscreen uit de chat, dit klopt dus niet, dat er altijd een medewerker klaar staat...

• April 16, 2025

Printscreen uit de chat, dit klopt dus niet, dat er altijd een medewerker klaar staat...

Ja... vaak zat reageren die over 2 dagen pas. En ik bemerk tegenwoordig dat ze heel veel doorverwijzen naar de telefonische helpdesk. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 18, 2025

Hoi ​@Ria10. Welkom op de community! Vervelend om te horen dat de factuur nog niet is aangepast zoals beloofd. Ik snap dat je dit graag opgelost ziet. Helaas kunnen we je hier via de community niet verder helpen hierin. Voor dit soort zaken is het nodig om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen je gegevens erbij pakken en het gesprek van 24 en 25 maart terugvinden om het verder op te pakken. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice?

• Auteur
  • Helper
  • April 18, 2025

Ja, ik heb contact gehad met medewerker. 
Wilt u s.v.p. Dot vertellen dat hij mij niet naar de Community had moeten verwijzen.😂

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Dot krijgt een streepje achter z’n naam! 😅 Ik zal 'm laten weten dat hij je deze keer beter niet op Community-expeditie had kunnen sturen. Gelukkig is het nu rechtgezet via een collega, en ben je er toch uitgekomen. Je hebt in elk geval wel even kunnen ervaren hoe het hier is 😉. Altijd welkom om terug te komen. Hopelijk dan wél met een vraag die we wél kunnen oplossen!