Skip to main content

Goedemorgen,

Graag zou ik alle facturen van mobiel ( 4 stuks) en kpn thuis willen verplaatsen naar het einde van de maand.

Kan ik dit zelf doen of moet ik daarvoor contact opnemen met kpn 

Heb deels op naam van mijn bedrijf en deels op privé naam 

 

Graag verneem ik wat mogelijk is en mochten jullie het zelf kunnen regelen zou ik dat heel fijn vinden 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedemorgen,

Graag zou ik alle facturen van mobiel ( 4 stuks) en kpn thuis willen verplaatsen naar het einde van de maand.

Kan ik dit zelf doen of moet ik daarvoor contact opnemen met kpn 

Heb deels op naam van mijn bedrijf en deels op privé naam 

 

Graag verneem ik wat mogelijk is en mochten jullie het zelf kunnen regelen zou ik dat heel fijn vinden 

 

Admin: dubbele topic samengevoegd met bestaande topic


Welkom @Arjan1609 

 

Voor vaste diensten; Internet, tv en bellen kun je tegenwoordig makkelijk en snel zelf je betaaldatum wijzigen op: kpn.com/factuurdatum Yes!

Voorwaarden:

  • De factuurdatum kan 1 keer gewijzigd worden.

  • Voor de wijziging voer je de; adresgegevens, laatste 4 cijfers van het rekeningnummer en de nieuwe datum waarop je de  factuur wilt ontvangen in.

  • Incasso vindt 3 werkdagen na de factuurdatum plaats.

De betaaldatum laten wijzigen van je mobiele aansluiting? Dat kan via de klantenservice (0800 -0402). Of vul hier je forumprofiel in met: naam contractant, postcode + huisnummer, geboortedatum en klantnummer.  

Geef dan hier een seintje.

Bron


Hallo heb mijn profiel aangevuld 


Dan is het wachten tot een moderator aan je topic toe komt 😀


Hoi @Arjan1609, je wilt graag de factuurdatum wijzigen. Daarvoor zijn zeker mogelijkheden. Tycha heet je al verteld hoe het zit. Is het gelukt voor jouw abonnement voor Thuis? 

Wat betreft mobiel. Je geeft al aan dat deze op het bedrijf staan, dat zie ik ook terug. Ik wil je dan ook vragen om even contact met mijn Zakelijke collega's op te nemen via 0800 0403.