Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem. Je kan factuurdatum niet telefonisch wijzigen en ook niet online. Online verwijzen ze je naar hun telefoonnummer en als je ze belt verwijzen ze je naar de link factuurdatum wijzigen. Ik heb het ook over mobile abonnement 

Admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Hallo @Ahmed al-Lahibi , zie onderstaande link:

 


Hi en van harte welkom op ons forum @Ahmed al-Lahibi!

Ik lees dat je je factuurdatum wilt aanpassen, dat kan. Voor een KPN Thuis abonnement kan je dat zelf online regelen. Het aanpassen van de factuurdatum voor je mobiele abonnement kan je doen via onze klantenservice. Je bereikt ze op het gratis nummer 0800-0402. Via die weg kan meteen de juiste verificatie gedaan worden, en helpt mijn collega je direct verder.


ik heb ook het formulier ingevuld voor aanpassing factuurdatum van de 8e naar de 24e.
Kreeg keurig een bevestiging dat dit in gaat houden dat er in de betreffende maand 2x geincasseerd gaat worden. Geen probleem. echter de invoering lukt niet. vandaag maar weer formulier ingevuld. 


ik heb ook het formulier ingevuld voor aanpassing factuurdatum van de 8e naar de 24e.
Kreeg keurig een bevestiging dat dit in gaat houden dat er in de betreffende maand 2x geincasseerd gaat worden. Geen probleem. echter de invoering lukt niet. vandaag maar weer formulier ingevuld. 

Hallo @wolfslag , wat jij wil gaat altijd pas de volgende maand in, deze maand dus niet meer en er wordt dus niet 2x binnen 1 maand geïncasseerd.