Skip to main content

Geachten

Ik schrijf u om mijn bezorgdheid te uiten over de recente kwestie met betrekking tot het verzenden van SMS-berichten via mijn telefoon. Ik begrijp dat veiligheid en privacy belangrijke aspecten zijn voor KPN en haar klanten.

Ik ben van mening dat mijn telefoon veilig is en dat de maatregelen die zijn genomen om mijn gebruik van SMS-berichten te beperken, buitenproportioneel kunnen zijn. Het is voor mij van het grootste belang dat mijn privacy wordt gerespecteerd en dat eventuele beperkingen op mijn gebruik van diensten redelijk en transparant zijn.

Daarnaast wil ik uw aandacht vestigen op het 'onbeperkte' gebruik dat wordt geadverteerd in uw diensten. Het is van belang dat er een duidelijke en eerlijke gebruikspolitiek wordt geïmplementeerd, zodat klanten zoals ik vol vertrouwen kunnen genieten van de voordelen van de diensten van KPN zonder onverwachte beperkingen.

Ik stel voor dat we een open en eerlijk gesprek voeren over deze kwestie, waarbij we mijn bezorgdheden en vragen kunnen bespreken. Ik waardeer uw tijd en aandacht voor deze zaak.

Hoogachtend en mvg,

HJ

Ik ben van mening dat mijn telefoon veilig is …

Dat meent zo ongeveer iedereen. Maar dat wil nog niet zeggen dat da ook zo is.

... dat de maatregelen die zijn genomen om mijn gebruik van SMS-berichten te beperken...

Welke maatregelen? 


Moest op mijn verzoek de telefoon resetten voor een betere werking en nu zit ik op g en heb ik dus downtime,. kpn humor?


Ik lees deze post en vraag me af wat het probleem is? Welke kwestie? 


In sommige gevallen maakt de actie van de telefoon naar fabrieksinstellingen zetten het allemaal nog erger,. als het mij gevraagd word..


****

Admin: telefoonnummer verwijderd uit openbare post


Suggestie voor in de wacht muziek


Dank u het probleem is hopelijk inmiddels opgelost,. Ik verheug me op de toekomst en verdere voorspoedige ontwikkelingen..


Ik weet nu nog niet wat het probleem was en hoe het is opgelost.

Jullie wèl @Nick83 en @Hsd ?


Net met uw collega gesproken, ik moet even geduld hebben en wachten op verdere voorspoedige ontwikkelingen.


Ik weet nu nog niet wat het probleem was en hoe het is opgelost.

Jullie wèl @Nick83 en @Hsd ?

@JanD Ik ook niet… Ik meen mij te herinneren dat er eerder ook al zo'n raadselachtig topic voorbijkwam van TS...


Het gaat met name over belasting van het netwerk, ik verheug me op 7g


Het gaat met name over belasting van het netwerk, ik verheug me op 7g

7G maken jij en ik niet meer mee @tjan , 5G is nog niet eens officieel in de lucht.😉😂🤣


De term unlimited daar hebben we inderdaad alle wijsgeren voor nodig,. heb zelf ook geprobeerd te studeren in leiden,. maar metaphysica is me een beetje veel.
Ik had mijn toestel zowieso al niet op unlimited ingesteld..
of voor de lol ouderwets een smsbom naar een kameraad gestuurd.


Het gaat met name over belasting van het netwerk, ik verheug me op 7g

7G maken jij en ik niet meer mee @tjan , 5G is nog niet eens officieel in de lucht.😉😂🤣



Maar dat is dus het probleem, op naar dual 5g
Is net zoiets als een pretnium dual core of quad core of meer


Ik hoop maar dat meneer @tjan z’n discussie met zichzelf nog kan volgen. Of hij is gewoon enorm aan het trollen.

 

Ik haak hier af.

 

 


Over het algemeen goed contact gehad met de kpn klantenservice maar er zitten ook een paar schoften tussen..