Het hele forum staat er al vol mee. de wel bekende 3010 foutmelding wanneer je de smartwatch wil koppelen aan je esim (multisim)
Na 20 minuten met iemand van KPN telefonisch contact te hebben gehad en niet heel veel verder ben gekomen nu op deze manier. (al ben ik bang dat ik hier ook niet verder ga komen gezien al de topics waar nog geen oplossing is geweest, maar ik laat mij graag verrassen)
De dame van de klanten service heeft mij trouwens hartstikke goed geholpen. en kon mij vertellen dat ik 5 dagen moest wachten en dat het dan waarschijnlijk wel werkt. nu heb ik sterk mijn twijfels hierbij gezien ik dit nergens terug kan vinden van iemand op het forum. maar dit kan ik fout hebben en hoor ik graag of dit het geval is.
Ik zou graag mijn smartwatch willen gebruiken met Multisim. (Samsung watch 6 LTE) Echter krijg ik zoals velen de 3010 foutmelding.
Nu zou een oplossing kunnen zijn een topic die ik via Reddit heb gezien. Echter ben je hier een QR code voor nodig. is er op een of andere manier de mogelijkheid om een QR code van je esim te ontvangen?
Want dit lijkt mij de enige manier om ervoor te kunnen zorgen dat ik multisim op mijn watch 6 LTE krijg.
Ik ben heel benieuwd of we hier wel verder komen.