Skip to main content

Ik was vorige maand in Turkije. Daar heb ik tot 3x toe TURKIJE 10 AAN gesmst naar 1266. Ze vragen dan om je dataroaming aan te zetten en ondertussen komen er een hoop mb’s binnen. Maar keer op keer lukte het niet om 10GB data te krijgen. Deze procedure koste me 26 euro (van alles wat tussendoor binnenkwam)

Blijkbaar moet ik Turkije10 aan smsen. (zonder spatie), daar kwam ik pas enkele dagen later achter. In de oorspronkelijke SMS van KPN staat wel een spatie, dus door de fout in het bericht van KPN kost dat me een hoop extra aan kosten.

Zie onderstaande afbeeldingen. Het lijkt me dat de extra mb’s buiten de bundel worden vergoed?

 

 

Hallo @MichaelK87, de tekst in de sms dienen we dan aan te passen. Ik ga hiervan een melding registreren om de informatie kloppend te krijgen. Tevens zal ik voor jou de kosten vergoeden. Het gaat om €26,00 toch? 
Zou je nog wel even jouw profiel in willen vullen? Dan kan ik de vergoeding in orde maken. 


Hoi Jeroen, bedankt voor je snelle reactie!

Dit heb ik direct gedaan, hoop dat het zo in orde is?

Het verbruik was 26,80. (10978kb)

Groet, Michael


De vergoeding heb ik voor je ingevoerd @MichaelK87. Het bedrag zal normaal gezien op de factuur van januari in mindering gebracht worden.