Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding 1035 bij instellen van begroeting voor Visual Voicemail

• September 26, 2025
  • 83 reacties
  • 1458 keer bekeken

Ik heb al 2 maanden er last van dat ik mijn voicemail begroeting niet kan aanpassen. Ik dacht eerst dat het kwam omdat ik in het buitenland zat voor vakantie, maar in Nederland doet de voicemail het ook niet. Hij blijft een fout melding 1035 aangeven na het opnemen van een begroeting. Via 1233 lukt het ook niet “ivm een technische storing, probeer het opnieuw”. Ik heb heel internet afgezocht en alle punten gedaan - telefoon aan/uit, mobile data aan/uit, voicemail aan/uit, netwerk instellingen gereset etc. 
Ik heb zelfs kpn aan de telefoon gehad en het enige wat zij aangaf was dat ze er naar gingen kijken. Ik ben ondertussen een ruime week verder en vind het zeer frustrerend dat ik mijn voicemail niet kan instellen. Ik verlies hierdoor ontzettend veel cliënten die mij bellen en ik niet kan opnemen ivm cliënten gesprekken. 

heeft niemand hiervoor nou de oplossing ? 

Beste antwoord door Maja van KPN

Jammer ​@Matthijs551 ☹️

Verzoek vanuit de technische dienst is nu om hiervoor een melding aan te laten maken, via die weg wordt je hier nu snel mee verder geholpen. Dit kan online via  FacebookenX, maar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt!  

83 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Dalala 

Welkom op de community van KPN.

Het beste kan er in jouw geval een ticket aangemaakt worden voor de technische dienst van KPN, zodat die kunnen kijken naar de instellingen van je voicemail en het probleem doen oplossen.
Zelf kun je dat helaas niet.

Bel daarom nogmaals met de telefonische klantenservice van KPN, via 0800-0402 of via jouw KPN mobiele aansluiting op 1200.

Spreek nadat de Voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag storing.

Vertel dan duidelijk dat er een ticket aangemaakt dient te worden voor de technische dienst, in verband met technische problemen met je voicemail.
Vraag tijdens het gesprek ook om het ticketnummer, dan heb je in elk geval iets in handen.

Zodra de technische dienst het probleem heeft opgelost, dan krijg je daarvan een terugkoppeling.
Hou er wel rekening mee, dat het één tot twee weken kan duren, afhankelijk van de drukte op de technische afdeling.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • September 29, 2025

Wat vreemd dat het al zo lang niet lukt ​@Dalala 😕 Heel erg vervelend ook, als je hierdoor niet bereikbaar kunt zijn voor je cliënten. Je hebt zelf al van alles en nogwat geprobeer, jammer dat niks daarvan een verschil heeft gemaakt. Wat voor toestel heb je precies? En maak je gebruik van Visual voicemail? Is het wellicht mogelijk om jouw sim in een ander toestel te testen, zodat we na kunnen gaan of er wellicht iets niet helemaal goed gaat met het toestel zelf?

Ik zie dat Michel je al op weg heeft geholpen, en hoop dat het inmiddels gelukt is om onze technische dienst in te schakelen. Zou je het hier willen laten weten als er een oplossing gevonden is? Ik ben toch wel erg benieuwd wat er mis gaat en hoe dit hersteld kan worden!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 6, 2025

Hoe staat het er nu voor ​@Dalala? Is het gelukt om het naar wens in te stellen? Hoor het graag!

• Auteur
  • Topper
  • October 6, 2025

De laatste keer is er al een ticket aangemaakt door een kpn medewerker maar ik heb daar tot heden nog steeds niks van gehoord. Dit was al ruime tijd voor ik de hulp vraag hier geplaatst had. Ik vind het echt vervelend nu omdat het voelt alsof er niet geholpen word. 

ik heb een iPhone, ondertussen al aantal updates gedaan in de hoop dat t zo lukte. Maar helaas. Visueel voicemail geeft een foutmelding aan en 1233 zegt dat er een technische storing heeft voort gedaan. Dus neen ik ben nog geen stap verder! 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Dalala 

Wat je ook nog kunt proberen, is om je netwerkinstellingen volledig te resetten.
Hiermee haal je eventuele fouten eruit, geldt ook voor visual voicemail, en waarden de juiste en actuele instellingen automatisch opnieuw ingeladen.

De kans is dus redelijk aanwezig, dat na het resetten, visual voicemail weer normaal werkt.

Ga als volgt te werk:

1. Open Instellingen: Navigeer naar de Instellingen-app op je iPhone.
  2. Ga naar Algemeen: Tik op het menu-onderdeel 'Algemeen'.
  3. Kies Stel opnieuw in: Scroll naar beneden en tik op 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' (of 'Stel opnieuw in' afhankelijk van je iOS-versie).
  4. Selecteer Herstel netwerkinstellingen: Tik op deze optie.
  5. Bevestig: Voer je toegangscode in wanneer daarom wordt gevraagd en bevestig dat je de netwerkinstellingen wilt herstellen. 

Houdt er wel rekening mee, dat je jouw iPhone opnieuw moet aanmelden op je WiFi netwerk.

Bij mij het resetten van de netwerkinstellingen geholpen, aangezien ik een tijd geleden ook deze melding op mijn iPhone kreeg, bij het activeren van visual voicemail.

Dus laat even weten of het resetten van de netwerkinstellingen ook in jouw geval heeft geholpen.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 7, 2025

Heel jammer dat je er nog niks van gehoord hebt ​@Dalala 😕

Mocht je nog niet verder zijn gekomen met de tip van Michel, dan wil ik toch wel graag even met je meekijken. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast het betreffende mobiele nummer en je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan    

• Nieuwkomer
  • October 7, 2025

Hier exact hetzelfde probleem met dezelfde foutcode. Al erg lang gaande. Alle opties met instellingen resetten al geprobeerd. KPN klantenservice heeft geen idee waar ik het over heb en het zo doorgestuurd worden naar de serviceafdeling. Al wekenlang geen enkele reactie. Ik denk dat ik KPN maar ga verlaten, voel totaal niet dat er ook maar iemand voor mij aan het werk is om dit probleem om te lossen. (terwijl dit probleem volgens mij al jarenlang aanwezig is)

• Auteur
  • Topper
  • October 8, 2025

Hoi ​@Dalala 

Wat je ook nog kunt proberen, is om je netwerkinstellingen volledig te resetten.
Hiermee haal je eventuele fouten eruit, geldt ook voor visual voicemail, en waarden de juiste en actuele instellingen automatisch opnieuw ingeladen.

De kans is dus redelijk aanwezig, dat na het resetten, visual voicemail weer normaal werkt.

Ga als volgt te werk:

1. Open Instellingen: Navigeer naar de Instellingen-app op je iPhone.
  2. Ga naar Algemeen: Tik op het menu-onderdeel 'Algemeen'.
  3. Kies Stel opnieuw in: Scroll naar beneden en tik op 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' (of 'Stel opnieuw in' afhankelijk van je iOS-versie).
  4. Selecteer Herstel netwerkinstellingen: Tik op deze optie.
  5. Bevestig: Voer je toegangscode in wanneer daarom wordt gevraagd en bevestig dat je de netwerkinstellingen wilt herstellen. 

Houdt er wel rekening mee, dat je jouw iPhone opnieuw moet aanmelden op je WiFi netwerk.

Bij mij het resetten van de netwerkinstellingen geholpen, aangezien ik een tijd geleden ook deze melding op mijn iPhone kreeg, bij het activeren van visual voicemail.

Dus laat even weten of het resetten van de netwerkinstellingen ook in jouw geval heeft geholpen.

Ook dit heb ik al gedaan, dat vond ik in een andere topic als tip. 

• Auteur
  • Topper
  • October 8, 2025

Hier exact hetzelfde probleem met dezelfde foutcode. Al erg lang gaande. Alle opties met instellingen resetten al geprobeerd. KPN klantenservice heeft geen idee waar ik het over heb en het zo doorgestuurd worden naar de serviceafdeling. Al wekenlang geen enkele reactie. Ik denk dat ik KPN maar ga verlaten, voel totaal niet dat er ook maar iemand voor mij aan het werk is om dit probleem om te lossen. (terwijl dit probleem volgens mij al jarenlang aanwezig is)

Ik kamp dus met exacte hetzelfde. Klanten service die inderdaad geen idee heeft waar ik t over heb en maar blijft aangeven dat ze tickets gemaakt hebben. Cliënten van mij spreken nu geen voicemail in en ze klagen over een irritante harde piep als ik mijn telefoon niet opneem, die piep is nu mijn voicemail en ik krijg het maar niet gewijzigd. 

• Auteur
  • Topper
  • October 8, 2025

Heel jammer dat je er nog niks van gehoord hebt ​@Dalala 😕

Mocht je nog niet verder zijn gekomen met de tip van Michel, dan wil ik toch wel graag even met je meekijken. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast het betreffende mobiele nummer en je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan    

Gedaan 👌🏻

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 8, 2025

Bedankt ​@Dalala!

Ik zie dat er door de technische dienst meerdere belpogingen zijn gedaan, maar dat ze je niet te pakken hebben gekregen en daarom hebben ze de ticket weer af moeten sluiten. Heel jammer dat dit mis is gelopen 😕 Heb je hier niet via email bericht over gehad? (Rond 26 september, wellicht bij de spam?) Er wordt bij vermeldt, dat het lijkt alsof alle oproepen door jou werden geweigerd. Kan dat wellicht door een niet storen-functie komen, op de momenten dat je in gesprek bent met je cliënten? Of heb je een blokkade ingesteld voor onbekende nummers of iets dergelijk? Om dit voor je op te lossen, zal er opnieuw een ticket aangemaakt moeten worden door de klantenservice, maar dat heeft uiteraard alleen nut als het ook gaat lukken om teruggebeld te worden door de technische dienst. Zijn er wellicht bepaalde dagen/tijdstippen waarop je sowieso altijd bereikbaar bent? Zo ja, dan kan je dit in het ticket laten vermelden, zodat de collega's van de technische dienst weten wanneer ze de meeste kans hebben om je te spreken te krijgen!

• Auteur
  • Topper
  • October 9, 2025

Bedankt ​@Dalala!

Ik zie dat er door de technische dienst meerdere belpogingen zijn gedaan, maar dat ze je niet te pakken hebben gekregen en daarom hebben ze de ticket weer af moeten sluiten. Heel jammer dat dit mis is gelopen 😕 Heb je hier niet via email bericht over gehad? (Rond 26 september, wellicht bij de spam?) Er wordt bij vermeldt, dat het lijkt alsof alle oproepen door jou werden geweigerd. Kan dat wellicht door een niet storen-functie komen, op de momenten dat je in gesprek bent met je cliënten? Of heb je een blokkade ingesteld voor onbekende nummers of iets dergelijk? Om dit voor je op te lossen, zal er opnieuw een ticket aangemaakt moeten worden door de klantenservice, maar dat heeft uiteraard alleen nut als het ook gaat lukken om teruggebeld te worden door de technische dienst. Zijn er wellicht bepaalde dagen/tijdstippen waarop je sowieso altijd bereikbaar bent? Zo ja, dan kan je dit in het ticket laten vermelden, zodat de collega's van de technische dienst weten wanneer ze de meeste kans hebben om je te spreken te krijgen!

dat klopt dat ik gebeld ben, maar dat was maar 1x en op dat moment was ik ivm werk niet in de gelegenheid om op te nemen. 

Ik heb onregelmatig werk, maar vaak einde van de dag tussen 16/18 uur heb ik wel tijd.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 10, 2025

Er zijn in totaal 3 belpogingen gedaan ​@Dalala, dus dan is er bij de andere 2 wellicht iets anders mis gegaan 😐

Ik wil je dan nu aanraden om opnieuw contact met ons op te nemen voor het aanmaken of indien mogelijk heropenen van het ticket, en daar dan duidelijk bij doorgeven dat je in verband met je werk vaak echt niet in staat bent om op te nemen. En ook wanneer ze het best kunnen proberen te bellen én wanneer het juist sowieso geen zin heeft om het te proberen. Als dit bij het aanmaken van de vorige melding niet is benoemd, dan wordt er op een willekeurig tijdstip gebeld namelijk. 

Het aanmaken van een ticket gaat het best als er rechtstreeks contact is, dus de community is hiervoor niet helemaal een fijn medium.  Dit kan wel ook online via  FacebookenX, maar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je kunt dan een datum en tijdstip kiezen dat het jou goed uitkomt!  

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 16, 2025

Hoe staat het er nu voor ​@Dalala? Is het gelukt om onze technische dienst weer te spreken te krijgen? Als ik je dossier er bij pak, zie ik nog niet terug dat er weer contact is geweest, en daarom ben ik er zelf wat dieper in gedoken. Dat heeft me het volgende stappenplan opgeleverd voor het oplossen van problemen met de welkomstboodschap:

• Bellen naar 1233, kies optie 4 (schakel Visual Voicemail uit)
  • Visual Voicemail weer aanzetten: sms het woord STATE naar 121
  • Daarna nogmaals proberen om de boodschap aan te passen

Zou je nog willen laten weten of dit lukt? Ik hoop het echt 🤞🏼

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • October 17, 2025

Hoe staat het er nu voor ​@Dalala? Is het gelukt om onze technische dienst weer te spreken te krijgen? Als ik je dossier er bij pak, zie ik nog niet terug dat er weer contact is geweest, en daarom ben ik er zelf wat dieper in gedoken. Dat heeft me het volgende stappenplan opgeleverd voor het oplossen van problemen met de welkomstboodschap:

• Bellen naar 1233, kies optie 4 (schakel Visual Voicemail uit)
  • Visual Voicemail weer aanzetten: sms het woord STATE naar 121
  • Daarna nogmaals proberen om de boodschap aan te passen

Zou je nog willen laten weten of dit lukt? Ik hoop het echt 🤞🏼

Zelfs met deze tips via 1233 krijg ik mijn voicemail niet meer werkend. Ook 121 doet he-le-maal niks noppes nada  

De boodschap “er heeft zich helaas een fout voor gedaan wegens een technische storing” via 1233 en de melding van Apple zelf blijven. Duurt nu wel erg lang voor het is opgelost.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 21, 2025

Ojee jij loopt ook tegen dit probleem aan ​@Anneke-Anna? 😕

Even voor mijn beeldvorming: lukt het niet om de begroeting aan te passen? Of werkt de voicemail nu helemaal niet meer? 

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • October 21, 2025

Ojee jij loopt ook tegen dit probleem aan ​@Anneke-Anna? 😕

Even voor mijn beeldvorming: lukt het niet om de begroeting aan te passen? Of werkt de voicemail nu helemaal niet meer? 

Hoi ​@Maja van KPN Het wijzigen lukt niet. Het aanpassen lukt niet. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 23, 2025

Ok duidelijk ​@Anneke-Anna! Ik heb vanuit de technische dienst de tip ontvangen om de voicemail vanaf onze kant te resetten, omdat dit soort problemen daardoor opgelost kunnen worden. Daardoor worden dan wel eventueel opgeslagen berichten verwijderd. Is dit iets wat ik voor jou kan proberen of heb je dit liever niet? 

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • October 23, 2025

Ok duidelijk ​@Anneke-Anna! Ik heb vanuit de technische dienst de tip ontvangen om de voicemail vanaf onze kant te resetten, omdat dit soort problemen daardoor opgelost kunnen worden. Daardoor worden dan wel eventueel opgeslagen berichten verwijderd. Is dit iets wat ik voor jou kan proberen of heb je dit liever niet? 

Is prima hoor, dank je ​@Maja van KPN 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 24, 2025

Okido, dan ga ik dat zo proberen ​@Anneke-Anna! Voor dat ik deze handeling uit mag voeren, heb ik wel nog ter controle de laatste 3 cijfers van je IBAN nodig, zou je die nog in willen vullen in het opmerkingenveld onderaan in je profiel? Als je even een seintje geeft dat je dit hebt gedaan, kan ik aan de slag 🙂

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • October 24, 2025

Okido, dan ga ik dat zo proberen ​@Anneke-Anna! Voor dat ik deze handeling uit mag voeren, heb ik wel nog ter controle de laatste 3 cijfers van je IBAN nodig, zou je die nog in willen vullen in het opmerkingenveld onderaan in je profiel? Als je even een seintje geeft dat je dit hebt gedaan, kan ik aan de slag 🙂

@Maja van KPN Ingevuld. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 27, 2025

Ik heb de reset uitgevoerd ​@Anneke-Anna! Hoor heel graag of het nu wel weer lukt!

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • October 27, 2025

Ik heb de reset uitgevoerd ​@Anneke-Anna! Hoor heel graag of het nu wel weer lukt!

SMS gekregen, toestel herstart

Helaas werkt het nog niet, ook niet na de herstart, er lijkt niets gewijzigd. Alles staat nog hetzelfde, ook de voicemails. ​@Maja van KPN 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 27, 2025

Jammer ​@Anneke-Anna, ik vraag even na wat nu de beste vervolgstap op is en kom er op terug als ik meer weet! 

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • October 27, 2025

Jammer ​@Anneke-Anna, ik vraag even na wat nu de beste vervolgstap op is en kom er op terug als ik meer weet! 

Graag ​@Maja van KPN, want nu blijft het scherm laden op mijn iPhone met direct de Apple foutmelding die ik hierboven meestuurde.