Skip to main content

Goedemorgen, 

 

Mijn vader heeft net als ik gisteren een sms naar 1266 gestuurd om een Turkije bundel te activeren. Hij kreeg twee smsjes tegelijk: 1 sms waarin stond dat hij het vanwege een fout opnieuw moest proberen en 1 sms waarin stond dat de Turkije bundel is geactiveerd. Wij hebben toen zijn 4G en roaming aangezet, maar nu blijkt dat de Turkije bundel niet is geactiveerd (er staat niets in zijn KPN-app). Hoe kan dit probleem opgelost worden? Bij mijn moeder en mijzelf is het activeren van de bundel wel gewoon gelukt. 

 

Vriendelijke groet. 

Ik hoop dat er snel een moderator van KPN zal reageren om na te kijken of er überhaupt een Turkije bundel geactiveerd is op het telefoonnummer van jouw vader.

Kan jij in jouw forum profiel jouw eigen gegevens invullen en ook het telefoonnummer van jouw vader plaatsen. De velden met de tekst "privé" kunnen alleen door jou en de moderators van KPN gelezen worden.


Ik hoop dat er snel een moderator van KPN zal reageren om na te kijken of er überhaupt een Turkije bundel geactiveerd is op het telefoonnummer van jouw vader.

Kan jij in jouw forum profiel jouw eigen gegevens invullen en ook het telefoonnummer van jouw vader plaatsen. De velden met de tekst "privé" kunnen alleen door jou en de moderators van KPN gelezen worden.

Gedaan, thanks voor de tip! 


@Busra Welkom op het forum. 

Goed dat je de tip van wjb hebt opgevolgd. 

Ik heb de gegevens er bij gepakt en zie dat er op dit moment geen bundel actief is op het ingevulde telefoonnummer. 

Bij het bestellen van de bundel is dus helaas iets mis gegaan. 


Ah dank voor het checken! Ik neem aan dat er dan niet alsnog kosten voor de niet gekregen bundel worden afgeschreven? 


@Busra Klopt inderdaad, de bestelling voor de bundel is niet goed gegaan. Voor de bundel zullen dan ook geen kosten worden gerekend.