Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding na het invullen van het formulier op reparatie.kpn.com

• 18 maart 2025
  • 9 reacties
  • 34 keer bekeken

Ik kreeg via de support afdeling van youfone het verzoek om mijn telefoon aan te melden voor reparatie,(na 3 weken op reactie te hebben gewacht) dat betekend vermoedelijk dat ik mijn telefoon een week of 2 kwijt ben. Na aan het idee gewend te zijn geraakt dat ik mijn telefoon even kwijt ben, wilde ik deze aanmelden via reparatie.kpn.com echter kom ik niet door het formulier heen.

Foutmelding

Helaas is er een fout ontstaan bij het bevestigen van uw reparatieorder. Het is mogelijk dat de gegevens niet juist zijn ingevoerd of niet goed zijn ontvangen. Wij vragen u de gegevens te controleren en het opnieuw te proberen. Blijft de foutmelding zich voordoen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Al met al is dit wel een lang traject aan het worden, moet ik nu weer 3 weken op reactie wachten? Dat moet toch beter kunnen lijkt mij

Beste antwoord door Leonk1980

Hallo ​@Alex van KPN Het is inmiddels gelukt hoor, dank voor je reactie

Bekijk origineel

9 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8295 reacties
  • 18 maart 2025

Beste ​@Leonk1980 , ik lees dat je klant van YouFone bent, daar kun je dus met je vraag terecht.

Dit is het klanten forum voor KPN klanten en kunnen je helaas niet helpen.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4388 reacties
  • 18 maart 2025

Waarom probeer je dit via KPN als je een klant bent van Youfone? Dan ben je echt op de foute plek.

De website van youfone zegt het volgende:

Bij een defect aan jouw toestel binnen de wettelijke garantietermijn en onder de garantievoorwaarden is reparatie of omruilen kosteloos. Stuur de telefoon dan voor reparatie naar Phoneshop, de leverancier van al onze nieuwe toestellen. Daarom adviseren we jou in de meeste gevallen om het defecte toestel op te sturen naar het repaircenter van de Phoneshop. 

Belangrijk bij het opsturen van het toestel: vermeld jouw naam, adres, telefoonnummer, klantnummer en datum van aanschaf. Voeg ook een beschrijving toe van het probleem met jouw toestel.

Adres:

Phoneshop

t.a.v. repaircenter

Elbe 25

2491 BT Den Haag 

Valt de reparatie van jouw toestel buiten de wettelijke garantietermijn of -voorwaarden dan ontvang je eerst een prijsopgave voor de reparatiekosten. Vervolgens kies je of je 1) het toestel tegen het voorgestelde tarief laat repareren, 2) het toestel ongerepareerd retour ontvangt (je betaalt dan wel de onderzoekskosten) of 3) kosteloos afstand doet van het toestel.  

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 18 maart 2025

Onze service voor jou

We onderzoeken je toestel, controleren of jouw toestel defect is en controleren of reparatie mogelijk is.

Is jouw toestel defect en lukt repareren niet? Dan krijg je een iPhone 13. Helemaal op onze kosten. We houden dan jouw opgestuurde toestel.

KPN, waarvan Youfone onderdeel is, verzorgt dit proces gedeeltelijk.

Omdat hier staat dat ik naar KPN moet, met een link 

Meld je toestel aan

• Ga naar KPN’s reparatie site
  • https://reparatie.kpn.com
  • Klik op ‘Toestel laten repareren’
  • Kies bij Klachtomschrijving voor 'Geen gsm-netwerk'.
  • Vul je gegevens in
  • Check je mail (en spammap) voor verzendinformatie

Dus ik moet naar youfone toe omdat reparatie.kpn.com niet werkt?

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4388 reacties
  • 18 maart 2025

Je moet naar youfone toe omdat u een klant van youfone bent. Uiteraard kunt u vragen stellen op dit forum, maar niemand van KPN of de bezoekers hier hebben verstand van Youfone's processen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 18 maart 2025

Ik vraag alleen naar een formulier op de KPN site welke niet werkt, dat ik youfone klant ben had ik niet hoeven noemen en doet er toch niet toe, het formulier op de site van KPN werkt niet.

Maar goed ik begrijp dat jij er sowieso niet bij wil en kan helpen.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4388 reacties
  • 18 maart 2025

Ik heb hem even doorlopen en krijg ook een foutmelding. Dit forum is overigens geen direct contact met KPN maar met KPN'ers (veelal klanten) die anderen willen helpen. We doen gewoon ons best ðŸ˜‰

Ik zou in dat geval het morgen opnieuw proberen, mogelijk zijn er op dit moment problemen met de repair applicatie.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23353 reacties
  • 20 maart 2025

Hi ​@Leonk1980, welkom bij onze community. 

Ik het inmiddels gelukt om het formulier te versturen? Ik heb dit ook alvast intern doorgegeven om het te laten nakijken en op te lossen. 

​@Ik_Combineer, dankjewel voor het testen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 20 maart 2025

Hallo ​@Alex van KPN Het is inmiddels gelukt hoor, dank voor je reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23353 reacties
  • 20 maart 2025