Skip to main content

Goedenmorgen!!

is er alsjeblieft iemand binnen kpn die mij kan helpen? 
 

ik ben al 2 weken bezig om contact te krijgen over het feit dat er identiteitsfraude is gepleegd met mijn naam, er is op mijn naam een abonnement afgesloten bij kpn! Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en niemand lijkt me te kunnen helpen! Ik ga deze week een woning kopen en de bkr registratie moet er echt vanaf! Ik had het zelfde probleem bij Vodafone en hun hebben binnen 3 dagen mijn bkr eraf kunnen halen… 

 

ik moest mails sturen naar verschillende e-mailadressen binnen kpn en er word gewoon niet gereageerd

 

ook is het abonnement niet eens op mijn adres afgesloten dus ik heb hier nooit iets van binnen gekregen.. 

Naar welke adressen heb je dan gemaild?



 

en naar de klantenservice 


via de telefoon gehoord dat ik het naar dit e-mailadres moest sturen : ***************************

maar ze laten helemaal niks horen

Admin: gegevens verwijderd.

 

 


@Demi Mantz Dat is inderdaad een mailadres van onze afdeling Collections waar documenten naar toegestuurd kunnen worden. Ik heb ze even verwijderd om ongeplande toestroom op deze adressen te voorkomen. Door de drukte daar kan het soms enkele dagen duren voordat mijn collega's in de gelegenheid zijn om jouw van een reactie te voorzien. Je kan altijd even bellen met onze klantenservice op 0800-0402 en dan vragen of je kan worden doorverbonden met deze afdeling. Dan kunnen mijn collega's meteen het dossier voor je nakijken en verder helpen.

 


@Demi Mantz Dat is inderdaad een mailadres van onze afdeling Collections waar documenten naar toegestuurd kunnen worden. Ik heb ze even verwijderd om ongeplande toestroom op deze adressen te voorkomen. Door de drukte daar kan het soms enkele dagen duren voordat mijn collega's in de gelegenheid zijn om jouw van een reactie te voorzien. Je kan altijd even bellen met onze klantenservice op 0800-0402 en dan vragen of je kan worden doorverbonden met deze afdeling. Dan kunnen mijn collega's meteen het dossier voor je nakijken en verder helpen.

 

@Remco_ Ik zie dat mailadres (2x) nog gewoon hoor😅

 

Edit @16:14: nu niet meer!


Hoi, ik ben even nieuwsgierig of de bkr is opgelost. Ik heb namelijk de zelfde situatie.. 

 

mvg Wilma 


Hoi Wilma, 

 

na heel veel gedoe, veel bellen, mailen en bewijs aanleveren is het uiteindelijk toch gelukt om de bkr eraf te krijgen. Het was een echte dagtaak om continue met hun in contact te komen, ik werd van het kastje naar de muur gestuurd.. veel succes en sterkte

 

groetjes