Skip to main content

Ik kan mijn multisim niet activeren..

Heb nu de Galaxy watch 6 classic 47mm LTE en een Galaxy Fold 5..

Geeft deze code aan: 3010.

 

Wat te doen??

 

Hoi Beste mensen, hoe is het opgelost? dan weten we dit ook. Ik ben ook met helpdesk bezig…

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor bericht aangemaakt

Hoi Simo! Ben je er nog uitgekomen met de klantenservice? Als ik verder nog iets kan doen laat het dan weten! 


Hallo Remco, 

Dankjewel voor het vragen Remco! 

KPN helpdesk hebben geprobeerd mij goed te helpen. Het probleem zat niet bij de instellingen in de app of de galaxy watch wear app. Ik kwam erachter dat ik de verkeerde classic in bezit had. Ik ging ervan uit dat ik de LTE (4G) had maar bleek niet zo te zijn. Ik heb niet goed opgelet tijdens het bestellen 🫣🤭. Dus ik had de classic variant zonder LTE en dan is 'Mobiele abonnementen' optie niet beschikbaar. Inmiddels de LTE/4G variant in bezit en nog mooier, werd ik tijdens de installatie van de Galaxy watch 6 4G doorheen geloosd waarbij multisim werd herkend en geactiveerd. Top! Dankjewel KPN voor deze nieuwe Innovative techniek van Multisim! 


Hallo Remco, 

Dankjewel voor het vragen Remco! 

KPN helpdesk hebben geprobeerd mij goed te helpen. Het probleem zat niet bij de instellingen in de app of de galaxy watch wear app. Ik kwam erachter dat ik de verkeerde classic in bezit had. Ik ging ervan uit dat ik de LTE (4G) had maar bleek niet zo te zijn. Ik heb niet goed opgelet tijdens het bestellen 🫣🤭. Dus ik had de classic variant zonder LTE en dan is 'Mobiele abonnementen' optie niet beschikbaar. Inmiddels de LTE/4G variant in bezit en nog mooier, werd ik tijdens de installatie van de Galaxy watch 6 4G doorheen geloosd waarbij multisim werd herkend en geactiveerd. Top! Dankjewel KPN voor deze nieuwe Innovative techniek van Multisim! 

 

Wat fijn dat het dan toch gelukt is en dat je goed bent geholpen. Post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen betekenen en veel plezier met de watch!