Skip to main content

Galaxy Watch Ultra 2 levertijd vertraging

• August 4, 2026
  • 16 reacties
  • 213 keer bekeken

Kpn heeft weer vertraging dit keer met de galaxy watch ultra 2 😭😭😭😭 ik wil compensatie🤣

16 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 4, 2026

Hallo ​@lars de haan ,

Leverbaar vanaf 6 augustus lees ik op de website. Daar krijg je geen compensatie voor. 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/smartwatches/samsung/galaxy-watch-ultra2/47mm-titanium-silver

• Auteur
  • Helper
  • August 4, 2026

Town ik heb 26julie bestelde stond er 4augustes dat is vanochtend verandert

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 4, 2026

Town ik heb 26julie bestelde stond er 4augustes dat is vanochtend verandert

Tsjaa, dat kan gebeuren. Nog twee extra dagen geduld. 

• Auteur
  • Helper
  • August 5, 2026

Waarom is er altijd bij kpn als je een pre order plaatst dat het niet op de juiste datum aan komt en je hoort er niks van krijgt 0 meldingen zo van je betaald maar en je ziet het van zelf wel ik heb durf ik best te zeggen een heel groen hart maar dit is iets waar ik al best lang tegen aanloop en je hoort niks 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 5, 2026

Vervelend ​@lars de haan , maar inmiddels staat er leverbaar vanaf 8 augustus.

• Auteur
  • Helper
  • August 5, 2026

@Noordzee dat is voor nieuwe bestellingen die van mij is van 26julie

• Nieuwkomer
  • August 5, 2026

De mijne is op 22 juli besteld. Ook nog niks. Waarom in godsnaam dan een pre order??

Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • August 6, 2026

De mijne is op 22 juli besteld. Ook nog niks. Waarom in godsnaam dan een pre order??

Om er voor te zorgen dat je besteld. Daarna gaan ze pas nadenken wanneer het echt geleverd kan worden. KPN is hier niet mee de enige...

• Auteur
  • Helper
  • August 6, 2026

Heb ben wij toch niks aan dan galen ze ze maar bij de mediamarkt

Erwin van KPN
Moderator

Hallo ​@lars de haan . Ik snap dat dit erg balen is, zeker als je al op 26 juli een pre-order hebt geplaatst en de verwachte leverdatum daarna verschuift. Je bestelt natuurlijk juist vooraf om het nieuwe product zo snel mogelijk in huis te hebben, dus een wijziging in de planning is dan teleurstellend.

Bij een pre-order zijn we afhankelijk van de beschikbaarheid en levering vanuit de leverancier. Als daar vertraging ontstaat, kan de geplande leverdatum helaas wijzigen. We proberen de informatie hierover zo snel mogelijk bij te werken. Hopelijk heb je de Galaxy Watch Ultra 2 snel in huis en kun je er alsnog veel plezier van hebben.

• Nieuwkomer
  • August 8, 2026

Nou, ik heb gelijk na de Galaxy unpacked op 22 juli om 1600 uur de watch ultra 2 besteld. Nog niks gehoord of gezien. Geen bericht dat het vertraagd is of überhaupt wanneer die geleverd wordt. Lijkt me stug dat er zoveel vraag naar is dat zelfs 1 van de eerste pre orders moet wachten omdat ze al niet meer leverbaar zijn. 

• Auteur
  • Helper
  • August 8, 2026

@Harry Nek snapje het is gewoon echt bizzar als kpn dan gewoon neer zet 4sep leverbaar en hij zou dan eerder komen krijg je dit gezeur niet want als je dan eerder levert krijg je positiefe reacties maar dat snappen ze denk ik niet helemaal

• Auteur
  • Helper
  • August 8, 2026

Bij samsung is ie nu opvooraad dus ik verwacht hem sws aankomende week

• Auteur
  • Helper
  • August 9, 2026

@Harry Nek heb jij al verandering in de mijn kpn app ?

• Nieuwkomer
  • August 9, 2026

Ja, kreeg n melding dat hij onderweg is. 

• Auteur
  • Helper
  • August 9, 2026

@Harry Nek ik ook 😁💪🏽