Skip to main content

Telefoon al meer kwijt als rijk.

Meerdere keren al op gestuurd geweest voor reparatie tot 2 keer toe heel het moederbord vervangen. Heb hem echt letterlijk deze maand pas 1 jaar in bezit. Was zelfs preorder. In maand 7 wad de eerste keer moederbord kapot "fabriekantsfout"  2e keer voor de kerst moeten inleveren 22december... toen kreeg ik hem weer thuis gestuurd zonder enige vermelding wat er gebeurd was of iets. 2 weken lang zelf tig keer alles moeten afbellen niemand die mij ook maar kon helpen bij jullie. Ahh fijn eindelijk reparateur zelf aan de telefoon. Hij had niks uitgevoerd want hij deed het toen hij op aan drukte. Was ik het niet mee eens. Mocht hem weer opsturen zou die er wel even naar kijken en dan laten weten als er iets kapot was of wat ik eventueel moest betalen... Naja je raad het al weer 3 weken weg nog niks gehoord ik weer zelf bellen achterhalen waar die is. Zelfs kpn kon het niet achterhalen winkel medewerkers dan hé. Want die klantenservice van jullie moet je zowizo niet zijn 9 van de 10 weet namelijk niet eens van iets van kpn af heb ik het idee

... anyway uiteindelijk stond d'r ineens post.nl op de stoep was hij toch gemaakt blijkbaar maar goed dus toen van 22dec tot en met echt 14febr telefoon kwijt geweest...Naja maak er nog even wat dagen later van want 14 februari heeft de reparateur hem pas terug gestuurd naar mij. En weer toch heel de binnenkant kapot weer moederbord helemaal vervangen  althans dat is wat ik lees op de reparatie bon die er dit keer gelukkig wel bij zat maar goed wederom zijn er geen afspraken na gekomen ben nooit gebeld of iets door jullie zoals afgesproken was... en alleen omdat ik iedere keet bel tot zelfs uiteindelijk die reparatie ding van jullie zelf waardoor die mensen ook boos werden dat ik hun nummer had. Maar bedoel hallo ben dat ding meer kwijt als rijk mag ik dan betaal d'r wel genoeg voor snapje... anyway nu het mooie... weer dezelfde mankementen met die kloten telefoon... en dan deze kpn zeg ga naar samsung als je nieuw toestel wil van hun is de garantie... (terwijl kpn zegd verschillende medewerkers : na 3x opsturen via ons wel via ons niet via samsung krijg je een andere telefoon.) (Naja je raad hem al samsung zegd precies zelfde nee alleen als je hem 3x via ons echt ons samsung laat repareren krijg je een nieuwe telefoon)

 

Naja lekker dan raad eens mocht weer mijn telefoon inleveren bij kpn gisteren en is weer opgegestuurd voor reparatie..  echt tof man ik snap m'n simkaart gebruik ik dan wel ergens anders in maar dan deze betaal ook maandelijk nog voor dat toestel bij jullie af... maarre zoals gezegd ZIE HET TOESTEL ZELF AMPER VANWEGE DE ELLE LANG DURIGE K'#@! REPERATIES!!!!   Om het even zo te zeggen.

Hoe lossen wij dit nu eindelijk ooit eens op ben echt geneigd als ik volgende week geen communicatie vanuit jullie überhaupt ontvang dit maar eens op te gaan nemen met een geschillen commissie.  2 maanden reparatie van dec tot eind februari. De 1e keer L gelijk na 2 maanden kapot... en allemaal moederbord vervangen fabriekantfout...    

 

Ja mooiiii maar ik ben zo klaar met kpn als dit abonnement afloopt zien jullie mij zowizo niet meer terug en zal iedereen ook zwaar afraden.

Ja. Kpn heb leuke aanbiedingen zeker waar. Maar owee als er wat met je product aan de hand is... 1 niemand weet wat aan de telefoonklantenservice. Iedereen wijst maar met z'n vingertje naar elkaar en jij als klant bent alleen maar dagen aan het bellen en doen om gvd je eigen spullen waar je wel voor betaald moet zien ooit terug te krijgen en gebruik er van te kunnen maken.

 

 

En nergens nergens is er iemand die zegd hier je geld terug of hier je krijgt nu een ander toestel... want geloof me die samsung a53 wil ik nooit meer, die mag je van mij steken waar het licht niet schijnt om het zo te zeggen.

 

 

Echt kpn jullie weten niks en doen niks en beloven als winkelmedewerkers gouden bergen... maar dan 2e stap is altijd je wordt gebeld of ik zal kpn hoofdkantoor u laten bellen nouww en dat is het hem die weten niks hoor je niet of kennen niks... en dan altijd deze in de winkel is het na 3x opsturen nieuwe telefoon , aan de telefoon kennen ze deze regeling niet... en dan is het over meerdere medewerkers hé gesproken verschillende winkels en geloof me echt een shitload aan telefoonmedewerkers.…

 

En daarbij ook de registratie die bijna niet wordt gedaan als er specifiek om gevraagd wordt door de klant.... dan de valse beloftes iedere keer... en dan niet eens zelf als ik bel met wil een klacht melden wordt ik de deur gewezen en wordt er niks genoteerd…

 

Nouwwww kpn jullie gaan wat trouwe klanten kwijt raken geloof mij .…

 

Mij zowizo.     En k hoor ook mij familie en vrienden al van als abonnement afloopt dat ze voortaan wel 2x nadenken om met jullie nog in zee te gaan.

 

(Nooit problemen met kpn of samsung al jaren telkens 2jarig abonnement en dan daarna weer nieuwe en dn telkens samsung toestel erbij.... nouwww na deze never never never nooit meer)

 

Ben al weg vanwege te hoge kosten boor tv en internet... nu andere naam dan maar w internet en tv van jullie netwerk tot zelfs de nieuwe experia box drbij van jullie alleen dus de helft van de prijs... ja heej ik ben geen dief van mijn eigen portemonnee snapje.…

 

 

Heb toen ook gebeld hoor dit krijg ik aangeboden hebben jullie beter? Bedoel nieuw klant bij jullie kan wel helft prijs betalen of mooie tv of internet dingen krijgen van jullie maar jullie trouwe klanten laat je mooi continu in de kou staan.... 

 

Echt top geweldig kpn !!!

 

Zou eens wat meer in je trouwe klanten investeren en aan goede opleidingen voor je medewerkers ipv mensen die je klanten alleen maar van kassie naar de muur sturen

.

 

Ik snap je mooie verkoopstunts en nieuwe klanten acties zeker steeds meer nu. Das de enigste manier voor jullie om de kosten te dekken want als je eenmaal echt jullie nodig hebt als klant of iets dan weetje daarna wel beter en zeg je dat was eens en nooit nooit nooit meer kpn.

 

 

Zal wel weer wachten wanneer ik wat terug te zien krijg van die telefoon. En z voorlopig nog ruim een jaar dit abonnement moeten betalen aan jullie.... maar goed daarna kan ik wel zeggen tot ziens... want ben al dat gebouw trek en zf regelen e ff zat heb w betere dingen te doen in m'n vrije tijd dan tig winkels af gaan of continu alle afdelingen moeten na bellen en maar blijven geld overmaken... niks geen compensatie of ook naar iets vanuit jullie wat ook maar een beetje richting je consument z'n kant op beweegt alleen maar loze woorden valse beloftes en de mooie herinneringemails van mevrouw betaald u wel even nog deze factuur.... 

 

Echt m'n nek haren staan recht overeind van jullie kpn ow zo top service…

Het is dat jullie lieve winkelmedewerkers hebben die continu t ook niet begrijpen als ze mij spreken maar zelfs met hun is d'r noh steeds geen stap verder want jullie op kantoortje voeren geen reet uit en houden jullie nergens aan.... dusss 1 week anders kijk ik wel verder naar nog andere stappen. Onnodig misschien ib jullie ogen maar voor mij is dit fucking veel geld op dit moment voor een product waar ik geen gebruik van maak dusss als ik dan nu jullie tig keer bel waar of hoe of wat of nu eens de geschillencommissie bel... is voor mij geen verschil…

 

 

En ja ben maybe hard en vat het niet persoonlijk op als je een aardige behulpzame medewerker bent hoor want ide heb je er zeker tussen zitten. Maar denk ik denk als je in mijn positie zat..begrijpt dat ik nu wel lang genoeg aardig en respectvol ben geweest tegenover KPN

Hoi @NadiehM88, welkom op ons forum!
Wat een vervelende situatie zo! Ik kan me voorstellen dat je hier niet op zat te wachten. Helaas heb ook ik geen zicht op het hele reparatieproces. Ik hoop dat ze je toestel snel gerepareerd of vervangen hebben!


N9u ze hebben tot op heden nog helemaal niks gedaan ken ik je vertellen en heb nog niks terug gehoord van jullie persoonlijk 


[Onderwerp: probleem met de levering

 

Geachte heer of mevrouw,

 

Op 24-07-2022 sloot ik bij u KPN een nAbonnement KPN 10 GB en onbeperkt bellen/sms met het telefoontoestel Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Awesome Black ] af. Volgens het contract zou ik vanaf 24-07-2022 gebruik kunnen maken van de diensten die bij het abonnement horen. Maar dat was niet zo. Ik nam hierover contact met u op. Maar u loste het probleem niet voor mij op.

 

Wat is het probleem?

 

Tot op vandaag werkt de dienst niet zoals afgesproken. Ik kan geen gebruik maken van mijn mobiel zoals afgesproken in het contract. Sinds alle reperaties worden er ook opeens dubbele google abbonementen afgeschreven die ik zelf nog niet kan achterhalen. En daarbij gebruik ik zo'n oud toestel dat eerdat er uberhaubt een webpagina geopend is ik dus al 5min verder ben. Hiervoor heb ik geen abbaboment met internet en alles afgesloten. Dit heb ik namelijk gedaan met een bijbehorende a53 waar je volgens u wel een goede snelle 5g internet hebt.

 

Hoe is dit wettelijk geregeld?

 

U moet de dienst leveren zoals afgesproken. Doet of kunt u dat niet? Ook niet nadat ik u een redelijke termijn geef om het probleem op te lossen? Dan heb ik het recht om het abonnement te ontbinden. Dit betekent dat ik u niet meer hoef te betalen en u geen diensten meer hoeft te leveren. Dit staat in het Burgerlijk Wetboek, boek 7. U kunt deze wet vinden op de website wetten.overheid.nl. De Autoriteit Consument en Markt (ACM) houdt toezicht op deze regels, zie www.acm.nl.

 

Wat verwacht ik van u?

 

Met deze brief bied ik u een laatste kans om binnen max. 5 werkdagen mijn klacht op te lossen. Doet u dat niet? Dan ontbind ik het abonnement.

Toestel is namelijk in totaal nu al meer dan 70 dagen in reparatie. En dan bedoel ik echt reparatie ik heb het hierbij niet eens berekend hoeveel dagen ik hem in bezit had en hij al niet naar behoren werkt. Toestel is nu al voor de 4e x naar reconnect en hij is al 2x bij samsung zelf ook al gerepareerd. En er is dus al 2x een heel moederbord vervangen onder het mom van fabriekantsfout.

 

Ik wil mijn geld terug.

Of een nieuw ander toestel. 

En een schadevergoeding voor alle ellende die dit mee brengt. (Deze laatste wil ik best persoonlijk nog verder toelichten)

Hierbij ook de mededeling dat ik deze klacht ook verder doorvoer naar de consumentenbond en kassa. Ik heb namelijk al iedere dag bijna al contact met kpn en samsung gehad en niemand van jullie komt mij dan ook maar 1 stap te gemoet. Geen vergoeding geen leen toestel geen compensatie niks. U laat mij niets anders over dan juridisch tegaan nemen en het contract te laten ontbinden als u dus binnen 5 werkdagen met een goed acceptabel antwoord komt.

 

Met vriendelijke groet,

 

Nadieh Mud

 

Admin: samengevoegd met eigen topic


tot op heden nog steeds niks vernomen👍


Hoi @NadiehM88, ik zie dat mijn collega's van de klachtenafdeling hier al een tijdje voor je mee bezig zijn. Inhoudelijk kan ik je daar verder niet mee helpen, zij houden hierover contact met jou. Hier kan wel altijd even overheen gaan.


een tijdje overheen gaan pardon heb die telefoon letterlijk pas sinds maand 7 afgelopen jaar en hij is totaal al meer als 70 dagen in reparatie en dan  niet eens gesproken over de dagen dat ik hem in bezit had en hij het niet deed of onderweg is/was naar reparatie he….

ik bedoel echt letterlijk in reparatie zelf.

wat voor telefoonmaatschappij zijn jullie een telefoon verkopen waar je steeds meer en meer moet voor betalen want wat eerst een abonnement van 40 euro was is nu meer als 100 aangezien er meerdere google accounts nu zijn omdat dat kleren ding van een telefoon het telkens begeeft.

ik zweer heb al jaren Samsung en KPN en nooit gezeik en ik preorder nog zelfs die a53 1 komt te laat binnen en 2 kijk hoe vaak hij in reparatie is en ik alles kwijt ben en wat denk je van de hoge kosten,.,,, en dan niet eens gesproken over mn oude Microsoft niet in kunnen vanwege die klote kapotte telefoon waardoor in incasso kosten van andere dingen nog eens extra aan mn broek heb hangen.

en ik alleenstaande vrouw met al hoge maandlasten ken niet zomaar aan een 2e mobiel komen omdat deze a53 het weer begeeft….. en krijg niet eens een leen toestel, compensatie of wat dan ook geloof mij nou deze gaat nu direct door naar kassa bekijk het maar!!!!!

 

zeker omdat ik alleen staande vrouw met een wajong uitkering “beperking” heb dat jullie er zon misbruik van maken want volgens de wet had ik allang recht op een nieuw toestel


Ik heb je topics nog even samengevoegd, ik snap goed dat dit allemaal al veel te lang duurt, inhoudelijk kan ik je er helaas niet goed mee helpen maar ligt dit nu ook bij de juiste afdeling. Dat kan ik verder niet bespoedigen of inzien.
 


Sorrie hoor die telefoon is letterlijk alweer 3 weken in reperatie e. Nog geen ene communicatie bij deze consumentenbond is ingelicht en vandaag gaat de klacht naar de geschillencommissie jullie kunnen me wat..…

 

 

Bel gisteren staat er nieuwe klacht in behandeling wacht 3 werkdagen pardon dus als ik bel met een nieuwe klacht moet ik 3 dagen wachten terwijl de klacht is dat jullie op klachten van daarvoor niet reageren

.. echt top systeem hebben jullie 


Hoi @NadiehM88, ik zie dat mijn collega's van de klachtenafdeling hier al een tijdje voor je mee bezig zijn. Inhoudelijk kan ik je daar verder niet mee helpen, zij houden hierover contact met jou. Hier kan wel altijd even overheen gaan.

Het zal fijn zijn als alle vaste klanten nemen KPN naar de Geschillen Commissie, want wij zijn KPN zat met alle storing elk maand. en toch de GAL te vragen om 6% Verhooging zodat KPN kan tracteer nieuwe mensen op ons kosten die betalen de helft wij betalen voor hun. Het zal ook fijn zijn als mails waren beantwoord. Ik ga geen cent meer betalen in Juli, ik heb hoopelijk een ander provider.


Sorrie hoor die telefoon is letterlijk alweer 3 weken in reperatie e. Nog geen ene communicatie bij deze consumentenbond is ingelicht en vandaag gaat de klacht naar de geschillencommissie jullie kunnen me wat..…

 

 

Bel gisteren staat er nieuwe klacht in behandeling wacht 3 werkdagen pardon dus als ik bel met een nieuwe klacht moet ik 3 dagen wachten terwijl de klacht is dat jullie op klachten van daarvoor niet reageren

.. echt top systeem hebben jullie 

Hoi @NadiehM88, ik zie dat mijn collega's van de klachtenafdeling hier al een tijdje voor je mee bezig zijn. Inhoudelijk kan ik je daar verder niet mee helpen, zij houden hierover contact met jou. Hier kan wel altijd even overheen gaan.

Het zal fijn zijn als alle vaste klanten nemen KPN naar de Geschillen Commissie, want wij zijn KPN zat met alle storing elk maand. en toch de GAL te vragen om 6% Verhooging zodat KPN kan tracteer nieuwe mensen op ons kosten die betalen de helft wij betalen voor hun. Het zal ook fijn zijn als mails waren beantwoord. Ik ga geen cent meer betalen in Juli, ik heb hoopelijk een ander provider.

een tijdje overheen gaan pardon heb die telefoon letterlijk pas sinds maand 7 afgelopen jaar en hij is totaal al meer als 70 dagen in reparatie en dan  niet eens gesproken over de dagen dat ik hem in bezit had en hij het niet deed of onderweg is/was naar reparatie he….

ik bedoel echt letterlijk in reparatie zelf.

wat voor telefoonmaatschappij zijn jullie een telefoon verkopen waar je steeds meer en meer moet voor betalen want wat eerst een abonnement van 40 euro was is nu meer als 100 aangezien er meerdere google accounts nu zijn omdat dat kleren ding van een telefoon het telkens begeeft.

ik zweer heb al jaren Samsung en KPN en nooit gezeik en ik preorder nog zelfs die a53 1 komt te laat binnen en 2 kijk hoe vaak hij in reparatie is en ik alles kwijt ben en wat denk je van de hoge kosten,.,,, en dan niet eens gesproken over mn oude Microsoft niet in kunnen vanwege die klote kapotte telefoon waardoor in incasso kosten van andere dingen nog eens extra aan mn broek heb hangen.

en ik alleenstaande vrouw met al hoge maandlasten ken niet zomaar aan een 2e mobiel komen omdat deze a53 het weer begeeft….. en krijg niet eens een leen toestel, compensatie of wat dan ook geloof mij nou deze gaat nu direct door naar kassa bekijk het maar!!!!!

 

zeker omdat ik alleen staande vrouw met een wajong uitkering “beperking” heb dat jullie er zon misbruik van maken want volgens de wet had ik allang recht op een nieuw toestel

Mijn oplossing voor u is, sleep ze naar de Geschillen Commissie. Het is niet moeilijk, een formulier invullen met de relevant data toevoegen. Dat is wat de Ges.Commissie is voor. Als meer mensen dat doen zoals ik, kregen wij misschien een betere dienst, in plaats van dat onbereikbaar toestand en de maandelijks storing. Doe dat, u helpt een ander. Ik heb het eerder gedaan en gewonnen. Laat ze niet weg met compensatie want dat hopen ze op dat mensen word zo ziek van alle ellende dat ze geven op. Niet doen. De Geschillen Commissie. Ik denk u heeft u geld beter nodig dan Multi National KPN wie denkt in deze tijd een 6% verhooging is in order komt Juli 2023