Skip to main content
Beantwoord

Garantie 'voor 21.00 besteld volgende dag in huis' klopt niet

• September 1, 2019
  • 3 reacties
  • 349 keer bekeken

JT82
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
Hallo,
Mijn gisteren ruim voor 21.00 uur bestelde Iphone is helaas niet bezorgd vandaag. Dit is al de tweede keer dat een door mij besteld product niet de volgende dag word bezorgd al belooft KPN van wel. Mijn partner heeft dit ook al meermaals meegemaakt. Ideetje voor KPN om over te stappen van Ceva Logistics/PostNL naar een andere bezorger?
Dit is zo geen reclame voor KPN toch?

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @JT82, welkom! Er is sinds zondag een storing bij PostNL geweest, waardoor de levering vertraagd is. Het is goed mogelijk dat jij hiervan ook hinder hebt ondervonden. Excuses hiervoor! Hamvraag: heb je je toestel inmiddels in huis? Ik wens je er veel plezier van!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 1, 2019
Het is zondag...

JT82
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 2, 2019
Daar was ik me van bewust @Nick83 maar KPN zegt in de shop “de volgende dag bezorgd, ook op zondag”. Niet dus

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 3, 2019
Beste @JT82, welkom! Er is sinds zondag een storing bij PostNL geweest, waardoor de levering vertraagd is. Het is goed mogelijk dat jij hiervan ook hinder hebt ondervonden. Excuses hiervoor! Hamvraag: heb je je toestel inmiddels in huis? Ik wens je er veel plezier van!