Skip to main content

Hallo,

 

Sinds 2 maanden kan ik niet meer gebeld worden op mijn (zakelijk) KPN nummer dat ik in een dual sim Galaxy S21 telefoon heb zitten. Zelf bellen lukt altijd, al lijkt het wel iets langer te duren voordat de connectie gemaakt is. De bellen krijgt geen voicemail maar direct de melding "De persoon waarmee u belt heeft tijdelijk geen bereik", terwijl er wel meerdere streepjes getoond worden.

Het andere (niet KPN) nummer werkt prima voor zowel gebeld worden als bellen. Ik heb de telefoon reeds enkele malen herstart en dit maakt niets uit. Ook heb ik beide simkaarten omgewisseld, maar dit heeft geen effect. Het heeft circa één jaar lang zonder problemen gewerkt.

 

Enig idee wat ik kan doen dit te verhelpen ?

Hoi @Me Mark, welkom hier. 

Zo plots van dag op dag werkt het niet meer? Kun je het mogelijk herleiden naar een update of iets op de telefoon? 

Verder heb je al wat geprobeerd, maar zonder succes. Ook al een vervangende simkaart (klein zakelijk)  of zakelijke vervangende simkaart aangevraagd? 


Ik ben aan het testen met een andere dual-sim telefoon en daarmee lijkt het naar behoren te werken. Dus mogelijk ligt het aan de telefoon.

Voor de zekerheid ga ik ook nog mijn huidige Samsung S21 testen met andere simkaarten om te zien of dit hetzelfde probleem geeft


Ik ben heel erg benieuwd. Hopelijk gaat het werken.