Skip to main content

Ik ben voor 70€ achterstand ben ik  volledig geblokkeerd bij KPN . En dan zeggen ze gewoon maakt niet uit waar jij je geld vandaan haalt als wij het maar krijgen dus betekent dat je bijvoorbeeld  drugs geld mag wit  wassen bij KPN nou een mooi firma zeg , en vooral omdat de werk nemers brutaal zijn . Het is gewoon triest ik weet dat er mensen zijn die hebben 200€ schuld of meer die kunnen gewoon bellen etc moet je kijken hoe dit niet eerlijk is . En als er geen oplossing komt betaal ik me achter stand niet het is niet eerlijk hoe jullie met klanten om gaan erg triest . 

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

U wilt toch ook graag op tijd uw salaris of uitkering ontvangen? Kpn wil ook graag op tijd geld ontvangen. 


Lees beter man ik had een betaaldAfspraak  voor november en december dus ja wat is hun recht dan om me af te sluiten  hè het gaat niet om op tijd betalen het gaat dat daar medewerkers zomaar betaalafspraken gaat. Verwijderen. Dat is erg triest  


Lees beter man ik had een betaald voor november en december dus ja wat is hun recht dan om me af te sluiten mijn maakt het niet uit ik heb nog een abonnement ik betaal je normale dingen maar die betaal afspraak om mijn tempo dus ja hun kunnen de kanker krijgen. En dat is achter me rug om gebeurt 

Ik zou even een iets normale toon aanslaan. Zo kom je nergens. Heb je een vraag of wil je gewoon even je hart luchten? Dat mag natuurlijk maar niet met de termen die je gebruikt. 

Als je geen achterstand hebt dan zul je niet worden afgesloten. Heb je die wel en heb je ondanks herinneringen en aanmaningen niet betaald dan wordt het natuurlijk een ander verhaal. Je hebt een contract en er zijn wederzijdse verplichtingen. Jouw verplichting is o.a. op tijd betalen. Voldoe je daar niet aan dan heeft KPN het recht je af te sluiten. Let er wel op dat ook dan de betalingsverplichting blijft bestaan. Als er een betaalafspraak is gemaakt dan moet dit terug te vinden zijn. Zo simpel is het.


Dan betaal ik wanneer ik zin heb om hun af te betalen dat is dan ook hun probleem anders sturen die 70€ maar naar een deur Waarder kost hun alleen maar geld meer als die 70€ snapte dus mijn maakt en de toon hoogte boeit mij het wat toon ik aan sla ik betaal volgend jaar wel een keer wanneer ik zin heb nog een abonnement dus mij maakt de niet echt niet dan sturen ze maar een deur Waarder dat doen ze niet kost hun  te veel geld voor het bedrag. Het maandelijks bedrag betaald ik wel maar die betaal achterstand wanneer ik zin anders zie ik de deur Waarder wel voor bij komen  


Het gaat erom dat ik betaal afspraak maak voor november en december nee hun verwijderen dat zomaar ik heb het gesprek opgenomen dus ja het gaat er mij als je iets afspreekt kom het na anders doe ik het ook niet dus ja hun kunnen voor ook .......... Krijgen dat vind ik is mijn mening en die mag ik hebben zo wel beter mr de directeur 


Dan betaal ik wanneer ik zin heb om hun af te betalen dat is dan ook hun probleem anders sturen die 70€ maar naar een deur Waarder kost hun alleen maar geld meer als die 70€ snapte dus mijn maakt en de toon hoogte boeit mij het wat toon ik aan sla ik betaal volgend jaar wel een keer wanneer ik zin heb nog een abonnement dus mij maakt de niet echt niet dan sturen ze maar een deur Waarder dat doen ze niet kost hun  te veel geld voor het bedrag. Het maandelijks bedrag betaald ik wel maar die betaal achterstand wanneer ik zin anders zie ik de deur Waarder wel voor bij komen  

Ik ben bang dat het zo niet werkt. Een deurwaarder kost inderdaad geld. Maar helaas ben jij degene die de kosten daarvan zal moeten betalen en niet KPN. Laat het niet zover komen dat er beslag wordt gelegd. Dat is het niet waard.


Ja dan heb ik me zin en betaal ik gewoon 25€ per maand zo doe ik dat met elk bedrijf hun moeten dan wachteb niet ik snap je het gaat mij dat mij onrecht is aan gedaan dat kan niet ik moet aan me afspraak houden moet kpn dat ook anders kijk ik wel wanneer ik de 2 maanden terug betaal dat is hun pakkie aan dan snap je daar gaat het mij en let maar ik win het hun sluiten me zo aan anders wacht ik tot wanneer ik ene keer zin heb om te betalen 


Ik betaal liever de extra kost aan de deur waarder want die betaal je alleen namelijk betaal ik met liefde en plezier ,zovaak gedaan sommige bedrijven zijn daar door failliet gegaan ik heb daar wel omgelachen snap je 


Ja dan heb ik me zin en betaal ik gewoon 25€ per maand zo doe ik dat met elk bedrijf hun moeten dan wachteb niet ik snap je het gaat mij dat mij onrecht is aan gedaan dat kan niet ik moet aan me afspraak houden moet kpn dat ook anders kijk ik wel wanneer ik de 2 maanden terug betaal dat is hun pakkie aan dan snap je daar gaat het mij en let maar ik win het hun sluiten me zo aan anders wacht ik tot wanneer ik ene keer zin heb om te betalen 

Prima. Jij je zin. 

Tip: slaap er een nachtje over en bel morgen naar KPN om een nieuwe betaalafspraak te maken. Daar kom je verder mee dan de houding die je nu aanneemt. 


Ik betaal liever de extra kost aan de deur waarder want die betaal je alleen namelijk betaal ik met liefde en plezier ,zovaak gedaan sommige bedrijven zijn daar door failliet gegaan ik heb daar wel omgelachen snap je 

Waarom ben je dan zo boos als je toch precies weet hoe het werkt en het al veel vaker meegemaakt hebt? Dat zegt overigens genoeg denk ik. 

 

Succes verder.


Het gaat er omdat ik maak een afspraak en die verbreken ze zomaar en dan zetten dat je geld mag wit wassen bij ik heb dat gesprek opgenomen dus heb het terug gehaald dat ze dat letterlijk zeiden en zeiden ook maakt niet uit waar je het geld vandaan haalt zolang het maar betaald is dat klinkt ook niet gezond hè als bedrijf zijnde en vooral niet professioneel vind ik het gaat er mij om dat ze het achter me rug om hebben verwijderd en dan allerlei smoesjes verzinnen om van me af te komen dus ja ik betaal (...) iedereen maand en dan bel je daar keuren ze alles en dan in eens afgekeurd zonder mij iets te laten weten dat is diep triest 

 

*Admin: bericht aangepast i.v.m. taalgebruik


Hoi @Teleurgesteld in kpn , en andere

 

 dus ja ik betaal (...) iedereen maand en dan bel je daar keuren ze alles en dan in eens afgekeurd zonder mij iets te laten weten dat is diep triest 

Het woord  (...) is een {bijvoeglijk naamwoord}
Dat weet ik dan weer wel.

Van achterstanden heb ik geen kaas gegeten.


Mijn boeit het vrij weinig allemaal fijne avond 


Mijn boeit het vrij weinig allemaal fijne avond 

Mij ook niet, ik hou me gewoon aan de afspraken. 


Ja zolang KPN niet zich aan de afspraak te houden op me normale rekening na dan die betaal ik netjes gewoon door hè maar hun kunnen de betaal afspraak verwijderen tja waarom zou de klant zich aan de afspraak houden en laat hun wachten mijn maakt dat echt niet uit want ik heb 2 nummers dus heb altijd internet en kan altijd bellen maar het gaat om het principe dat hun zomaar blokkeren terwijl de betaal afspraak niet verstreken die begon deze maand november dus ja dan houd het gouw op daarna hè 


Het is on eerlijk hoe het gegaan gaat niet om  het taal gebruik dat komt omdat mensheid dan teleursteld is in de firma want je kan zeggen wat je wilt kpn is een vreemd bedrijf namelijk hun zeggen gewoon op de afdeling dat ik niks ben na gekomen maar hun waren te lui om me adres te wijzigen in de werkt het niet dus ja meerdere malen gebeld maar heb me teleurgesteldende uit me gekregen maar het om onrecht waar ik totaal niet tegen kan waar gaat het om 2 maanden vroeger kon je meer dan nu dat weet ik wel dat hebben veel mensen verpest zoals als de wan betalers mijn gaat het om onrecht je spreek iets af met ze dat ik deze maand zou betalen en volgende maand keuren ze eerst goed en dan is er ineens niks meer te vinden vaag toch en dat heeft me erg teleur gesteld namelijk in het bedrijf dus bel nog wel een keer op als ik zin want hun moeten maar eerst eens normaal te woord gaan met me want dit is niet normaal nee hoeze het doen maar het ergste zeggen ze gewoon maakt niet uit hoe je aan je geld komt nu. Ben ik zo slim om na te denken maar stel je hebt die echt het minimale hebben wat dan die maken niks uit hoe ze Dan aan hun geld komen daar gaat het mij dat zeg je toch niet als telefonisch adviseur neem ik aan bij KPN eeen groot bedrijg zou je zeggen maar goed heb me verhaal gedaan en succes met alles fijn weekend iedereen 


Waarschijnlijk speelt er meer dan wat hier wordt gemeld (bewust of onbewust). Nogmaals, het is beter dat je contact opneemt met KPN om er samen uit te komen. de strijd ga je op deze manier in ieder geval nooit winnen. 


Hoi @Teleurgesteld in kpn, welkom op het forum.

Ik ga hier toch nog even reageren en hoop natuurlijk dat je inmiddels weer bent aangesloten en gebruik kunt maken van je diensten. Wanneer je namelijk een betaalafspraak hebt gemaakt en daarmee akkoord hebt op uitstel van betaling, dan hoor je niet afgesloten te worden. Mijn excuses dat dit toch is gebeurd.

Mocht dat in de toekomst nog eens gebeuren, neem dan op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 contact op via de Klantenservice via 0800 0402 en vraag naar de afdeling Collections, dat is onze financiële afdeling en kan jou in dit soort gevallen het beste verder helpen.