Mijn geboortedatum staat verkeerd in de KPN administratie
Kan via Mijn KPN niet aanpassen
Gaarne mailadres om e. e. a. aan te passen.
Foute datum geeft problemen bij sub providersÂ
Vandaar
Mijn geboortedatum staat verkeerd in de KPN administratie
Kan via Mijn KPN niet aanpassen
Gaarne mailadres om e. e. a. aan te passen.
Foute datum geeft problemen bij sub providersÂ
Vandaar
GoedendagÂ
Ik heb geen e-mailadres voor jou. Je kunt wel jouw klantgegevens (klantnummer, postcode en huisnummer en de juiste geboortedatum) vermelden in jouw Forum profiel, dan kan ik het voor je aanpassen. Geef je hier een seintje als jij je gegevens ingevuld hebt?
Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice:
Als ik niets meer van je hoor, ga ik er vanuit dat je het telefonisch gaat regelen!Â
Bedankt voor de reactie, adviezen en het aanpasen
Fijne zondag
Elisabeth C.M.
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Kan een forum moderator het bericht hier boven verwijderen? Ivm privĂ© gegevens.Â
Â
U kan Uw gegevens bijwerken als U naar Uw profiel gaat. Daar is het mogelijk om meer privé gegevens toe te voegen die niet zichtbaar zijn voor mede forum gebruikers zoals ik (zie bericht hierboven van Shyrin_).
Â
Fijne zondag!Â
Ik heb de moderators een seintje gegeven, hopelijk zien ze het nog vóór “einde dienst”
Hartelijk dank! Dank
Uw geboortedatum is bij deze aangepast! Geen dank en ook een hele fijne zondag verder!Â
Ik wil graag ook mijn gegevens wijzigen in mijnkpn id. Niet op het forumprofiel dus maar kpnid. Dat is mij deels gelukt. Echter wanneer ik naar privacy-instellingen (hoe kpn contact met mijop kan nemen) ga zie ik nog steeds mijn oude nummer daar staan en mijn e-mailadres die ik al bijna een jaar geleden gewijzigd heb.Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.