Skip to main content

Had gebruik gemaakt van overstapservice.

blijkt nu nog 22 maanden aan kpn vast te zitten/

jammer dat er van kpn geen telefoontje of mailtje uit kon om me dit te vertellen. Maar wel een factuur van 1750 sturen. En als je dan om een oplossing vraagt krijg je nul op het reces. Schande ben er al 30!!! Jaar klant. Nu dus wachten dat de mobiele telefoons aflopen en dan met gierende banden naar een nieuwe provider. 

Wist je dan niet (meer) tot wanneer je huidige contract loopt @Christien76 , dat lijkt me toch onwaarschijnlijk, of lees ik iets niet goed?


Ze hebben mij nooit een mail gestuurd…. En na 30 jaar denk je dat alles wel afgelopen is zeg maar. 


Ik zou maar eens goed terugkijken want nog 22 maanden abonnement betekent dat u 2 maanden geleden een wijziging van het abonnement hebt gedaan en daardoor een 2 jarig nieuw abonnement hebt afgesloten. Zie mijn kpn 


Klopt maar die mail heb ik dus nooit ontvangen.

ook niet een nadat ik wilde opzeggen met het bericht dat ik een nog lopend contract had


Klopt maar die mail heb ik dus nooit ontvangen.

ook niet een nadat ik wilde opzeggen met het bericht dat ik een nog lopend contract had

Is het juiste mailaccount wel bekend bij KPN, want u krijgt ALTIJD een of meerdere bevestigingsmails bij een wijziging en zeker bij aangaan nieuw abonnement.


Factuur gaat altijd goed……


Het is toch zo dat wanneer je een contract afsluit voor een bepaalde periode, je abonnement na die periode stilzwijgend verlengd wordt voor onbepaalde tijd en je dus per maand direct kan opzeggen ?

 

Wel vreemd dat wanneer je 30 jaar klant bent, “ineens” een tweejarig contract hebt gekregen.


Donald


Hoi @Christien76, welkom op onze community! Ik zie dat er al goed meegedacht wordt. Met wat ik hier lees lijkt het er inderdaad op dat je onlangs verlengd hebt. Daar heb ik helaas ook niet echt een oplossing voor., ik denk ook niet dat er iets aan de afkoopsom te doen is. Kun je de nieuwe bestelling nog annuleren? Dan zit je de komende 22 maanden in ieder geval niet met dubbele kosten.

Je kunt hierover misschien het beste toch even met ons bellen op 0800-0402 (ma-vr:  08:00 - 18:00 za: 08:00 - 17:00)


Reageer