Skip to main content

ik heb een gebruikte samsung smart watch 5 maar wat ik ook doe elke keer als ik de stappen doorloop om de esim te koppelen zet hij het nummer van de oude eigenaar er weer in reset van de app op de telefoon en watch 5 helpt niet als ik de esim koppel op een andere watch 5 geen probleem  

Hoi @ams123 

Het beste wat je nu kunt doen, is een harde reset uitvoeren op je Watch 5, zodat hij weer helemaal schoon wordt gemaakt, en vervolgens weer terug gezet wordt naar de standaard waarden vanuit de Samsung fabriek.

Dit doe je als volgt:

1 > Zet je Watch uit.

2 > Houd de aan/uit-knop ingedrukt totdat "Rebooting... " op het scherm verschijnt.

3 > Wanneer "Rebooting..." op het display van je horloge verschijnt, druk je herhaaldelijk op de  aan/uit-knop (2 of 3 keer drukken) om het scherm voor het opnieuw opstarten van het systeem te openen.

4 > Druk in het herstartscherm herhaaldelijk op  aan/uit-knop om je keuze te selecteren. Je moet de optie Recovery selecteren. Zodra je deze optie hebt geselecteerd, houd je de aan/uit-knop ingedrukt totdat "Rebooting..." opnieuw op je scherm verschijnt.

Afbeelding van het reboot menu.

5 > Zodra "Rebooting..." op het scherm van je horloge verschijnt, stop je met het indrukken van de aan/uit-knop.

 

Laat even weten, of je hiermee het probleem hebt kunnen verhelpen, en je de Multisim alsnog hebt kunnen kopellen op je Samsung Watch 5


nee werkt niet na dat ik alles weer op start en instaleer kom ik door alles heet ook ff de esim activeren maar helaas het nummer van de oude eigenaar komt er weer in terug met geen mogelijkheid krijg ik daar ons eigen nummer in 20 x gereset 10 x recovery  25 x de wear app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd  

het probleem blijft 

 


Wat vervelend @ams123. Mijn eerste insteek zou ook een reset zijn naar de fabrieksinstellingen van het horloge zelf, wat vreemd dat die dan niet pakt. Als de e-sim wel werkt op een andere watch dan lijkt het ook geen issue met jouw abonnement zelf. Ben je nog verder gekomen? Het kan ook zijn dat de eerdere eigenaar zijn e-sim nog even moet afmelden.


via KPN helpdesk na een paar keer van kasje naar de muur en enz naar een gesloten kpn winkel gestuurd

eindelijk een mederwerker die me wilden helpen en heeft jet opgelost oude nummer losgekoppeld van de watch 

 

maar dan weer koppelen staat nu 24 uur op service instellen vandaag weer naar de kpn winkel multi sim laten verwideren van ons nummer nu wachten tot systeem wakker word 

pfffff wat een gedoe ook omdat hellveel mederwerkers niet verder willen kijken en zeggen zoek het uit niet lettelijk maar toch voelde me wel kut zo vaak te moeten bellen 

 


ps oude eigenaar had haar multi sim september opgezecht maar kwam gewoon weer terug 

 


Het spijt mij oprecht dat dit zoveel voeten in de aarde heeft @ams123. Is het inmiddels wel gelukt?